وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

برومند: فقط برای تمرین کردن به استقلال برگشتم

برومند: فقط برای تمرین کردن به استقلال برگشتم  

دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: حضور در کنار تیم فقط برای تمرین است و می خواهم به بدنسازی و تمرینات هوازی بپردازم.

 


پرویز برومند که چند روزی است که در تمرینات تیم استقلال شرکت می‌کند در خصوص حضورش در کنار دیگر بازیکنان اظهار داشت: فعلا فقط کنار تیم تمرین می‌کنم چون می‌دانم که استقلال بهترین تیم است و سابقه عضویت در آن را داشته‌ام.
 وی در خصوص پیشنهادهایی که به وی ارائه شده گفت: من کسی را دارم که پیگیر کارهایم است و از پیشنهادهایم اطلاعی ندارم اما تمام هم و غم خود را گذاشته‌ام که بدنسازی کنم و تمرینات هوازی انجام دهم.
 برومند گفت: دلم برای ناصر حجازی تنگ شده و امیدوارم روح او شاد باشد. از هم‌دوره‌ای‌هایم تنها فرهاد مجیدی را می‌‌شناسم که او هم حالا در تمرینات نیست. کسی از آن زمان در تیم نمانده که با او گرم بگیرم و در تمرینات با هم باشیم.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد