وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

شکوری: درباره مسائل مالی فتح‌الله‌زاده باید نظر بدهد

شکوری: درباره مسائل مالی فتح‌الله‌زاده باید نظر بدهد  

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: با نظری‌جویباری صحبت کردم اما درباره مسائل مالی باید فتح‌الله‌زاده نظر بدهد.

هادی شکوری همان طور که از قبل گفته بود امروز در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و با علی نظری جویباری به مذاکره پرداخت.   


شکوری که پیش تر با تیم شاهین بوشهر قرارداد داخلی امضا کرده بود در گفتگویی گفت: در مذاکره ای که با نظری جویباری داشتم به ایشان گفتم که با شاهین قرارداد داخلی امضا کردم و مبلغی هم به من داده اند. استقلال اگر می خواهد این قرارداد فسخ شود باید این مبلغ را به باشگاه شاهین بدهد تا آنها به فسخ قرارداد رضایت دهند.

وی افزود: از آنجایی که بابت مسائل مالی فقط نظری جویباری در استقلال تصمیم گیرنده نیست قرار شد این موارد را به فتح الله زاده انتقال دهد تا نظر ایشان را هم بدانیم و در نهایت قرار شد باشگاه به من خبر دهد.
این مدافع تصریح کرد: من بازیکن معتقدی هستم و فکر می کنم هر چه قسمتم باشد همان اتفاق رخ می دهد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد