وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

امیری: رحمتی و آندو سه‌شنبه ثبت می‌کنند

امیری: رحمتی و آندو سه‌شنبه ثبت می‌کنند  

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ، علی‌امیری معاون باشگاه استقلال یکی از مسئولان این تیم است که در بازار نقل و انتقالات نقش مهمی را ایفا می‌کند و یکی از افراد پرتلاش تیم در دایره نقل و انتقالات محسوب می‌شود. با امیری که ارزیابی مثبتی هم از خریدهای استقلال دارد، گفت‌وگویی انجام دادیم. 

*روند مذاکرات استقلال به چه شکل‌ است؟

همه‌چیز به خوبی دنبال می‌شود و مشکلی نیست.

*اما در این چند روز برخی از رسانه‌ها به دنبال کمرنگ نمودن خریدهای استقلال بودند و حتی از توافق کرار با تیم‌های اماراتی هم صحبت کردند.

نه اصلا چنین چیزی نیست. کرار را بازیکن استقلال بدانید. وی هفته آینده به تهران می‌آید و قراردادش را با ما ثبت می‌کند.

*حضور سیدجلال حسینی هم در استقلال منتفی شد.

همان خبرهایی که شما در مورد این بازیکن شنیدید را ما هم شنیدیم اما به شخصه با وی صحبتی نداشتم. سیدجلال قبل از سفر به اتریش به ما قول داد که به استقلال بیاید، حالا اینکه او زیرقولش زده یا نه بی‌اطلاع هستم. او با تیم‌ملی تمرین می‌کند و امکان عقد قرارداد، نه با ما و نه با هیچ تیم دیگری نداشته. سیدجلال، به ما خبر خاصی هم نداده است. ما روی او، الان هم همانقدر حساب می‌کنیم که در آخرین ملاقات‌مان حساب باز کردیم.

*خسرو حیدری استقلالی می‌شود؟

همان‌طور که آقای فتح‌اله‌زاده اعلام کردند خسرو در صورت دریافت رضایتنامه‌اش از باشگاه سپاهان می‌تواند به عضویت استقلال دربیاید. اگر وی رضایتنامه‌اش را گرفت. بدون تردید بازیکن استقلال می‌شود.

*رحمتی و تیموریان چه زمانی قرارداد خود را با استقلال ثبت می‌کنند؟

قرارداد این دو بازیکن قطعاً سه‌شنبه در هیأت فوتبال ثبت می‌شود ضمن اینکه ما مذاکرات خود را با کریم انصاری‌فر‌ همچنان ادامه می‌دهیم تا در صورت توافقات نهایی وی به عضویت استقلال دربیاید.

*جذب مدافع برای استقلال در اولویت نیست؟

ما دو مدافع خیلی خوب با نام‌های منتظری و عمران‌زاده داریم و در حال‌حاضر به دنبال جذب یک مدافع خارجی دیگر هم هستیم. ضمن اینکه، سیدجلال حسینی هم هنوز یکی از گزینه‌های ماست. روی خبرهای این روزها، حساب قطعی باز نکنید.

*فرصت کافی برای جذب مدافع خارجی دارید؟

ما خیلی وقت است که به فکر جذب مدافع خارجی هستیم. به خاطر همین چند گزینه را مدنظر قرار داده‌ایم تا اگر لازم شد، به زودی یکی از آنها به عضویت استقلال دربیاید.

*در کل عملکرد استقلال در بازار نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ما در حال‌حاضر 3 بازیکن ملی‌پوش را با نام‌های رحمتی، تیموریان و کرار جاسم (تیم‌ملی عراق) جذب کرده‌ایم و از بین حیدری و انصاری‌فر‌ یکی را استقلالی می‌کنیم. علی حمودی را گرفته‌ایم، حیدری هم وضعیت ویژه‌ای دارد. با این حساب من فکر می‌کنم عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد