وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مبعلی: با انصاری‌فرد صحبت کردم اما نگفتم به استقلال نرو

با الشارجه قرارداد دارم ولی خودم را استقلالی می‌دانم

مبعلی: با انصاری‌فرد صحبت کردم اما نگفتم به استقلال نرو

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: در اردوی اتریش با کریم انصاری‌فرد صحبت کردم اما هرگز به او نگفتم به استقلال نرود.

ایمان مبعلی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و این فصل الشارجه امارات که هم اکنون با تیم ملی در اردوی اتریش به سر می‌برد در خصوص آخرین وضعیتش، تمرینات تیم ملی و مسائل مختلف فوتبال صحبتهای زیر را مطرح کرد، که در زیر می‌خوانید.


 اردوی تیم ملی چه طور است؟
شرایط خوبی داریم و زیر نظر مربیان تیم ملی در کنار دیگر ملی‌پوشان تمرین می‌کنیم. بازی‌های دوستانه‌ای هم انجام داده‌ایم و فکر می‌کنم این به تیم ملی کمک خواهد کرد.

* کی به امارات می‌روی؟
فردا مستقیما از اتریش راهی امارات خواهم شد.

*در بازی دوستانه مقابل ماداگاسکار حضور نداری؟
باید در تمرینات الشارجه شرکت کنم و از آنها اجازه بگیرم. هنوز چیزی مشخص نیست و این بستگی به نظر باشگاه اماراتی دارد.

* در تهران شایعات زیادی مبنی بر اینکه به کریم انصاری‌فرد گفته‌ای به استقلال نیاید و به پرسپولیس برود، مطرح شده. دوست داریم خودت در این خصوص توضیح دهی...
کریم دوست من است و از من مشورت می‌گیرد. من با او زیاد حرف زدم و به او گفتم استقلال بازیکنان بزرگی دارد و این تیم برای فصل آینده یک تیم کاملا تهاجمی خواهد بود. به او گفتم شرایط استقلال مثل سایپا نیست و همه چیز با آن زمان فرق می‌کند. باید در استقلال بدرخشی و خوب کار کنی. حتی به او گفتم پرسپولیس هم مهرداد اولادی و ادینهو را می‌خواهد و در آنجا هم مثل استقلال کار سختی داری.

* فقط همین؟
فقط همین و راهنمایی‌های دیگری که به یک بازیکن برای پیوستن به استقلال انجام داده می‌شود را به او گفتم.

* اما در اینجا گفته‌اند به انصاری‌فرد گفتی به استقلال نرو؟
اصلا چنین حرفی نزدم. به نظر شما چرا باید چنین چیزی را باید به کریم بگویم؟ استقلال باشگاه بزرگی است که همه دوست دارند در این تیم بازی کنند. اتفاقا تلاش فتح‌الله‌زاده را برای جذب بازیکنان دیدم و حتی با معاونان این باشگاه نیز رابطه خوبی دارم. بنابراین هیچ وقت حرفی نمی‌زنم که آنها از من برنجند. خودم را هنوز بازیکن استقلال می‌دانم و هرگز تعصبم را به این تیم از دست نمی‌دهم.

* به نظر تو استقلال در این فصل خوب یارگیری کرده؟
مطمئن هستم استقلال با این نفرات یکی از مدعیان اصلی خواهد بود. این تیم ستاره‌های خوبی جمع کرده است. من هم امیدوارم روزی مجددا به این تیم برگردم و محبت هواداران استقلال را جبران کنم.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد