وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

انصاری فرد:اگرباخواسته‌هایم موافقت شود با استقلال قرارداد میبندم

انصاری فرد : اگر با خواسته‌هایم موافقت شود با استقلال قرارداد می‌بندم.   

کریم انصاری‌فرد مهاجم فصل گذشته سایپا همچنان مدنظر باشگاه استقلال قرار داد و علی فتح‌ا...‌زاده در تلاش است که هر طور شده این بازیکن را به جمع آبی‌پوشان اضافه کند.
هر روز این خبر در رسانه‌ها منتشر می‌شود که انصاری‌فرد به زودی با استقلال قرارداد خواهد بست ولی فعلا اتفاقی نیفتاده و استقلالی‌ها همچنان منتظر این بازیکن هستند.
انصاری‌فرد در مورد آخرین وضعیتش به سوالات ایران ورزشی پاسخ می‌دهد.

می‌گویند در این یکی دو روز به طور مرتب با استقلالی‌ها در ارتباط هستی؟ ‌ من در این یکی دو روز فقط درگیر کارهای دانشگاه و گرفتن مجوز خروج از کشور بودم چون باید با تیم ملی به اردوی اتریش بروم.
پس با استقلال مذاکره نکردی؟ ‌ من قبلا با استقلالی‌ها جلسه داشتم و صحبت‌هایی انجام شد ولی هنوز توافقی انجام نشده است. باید دوباره با مسوولان استقلال حرف بزنم.
چند درصد احتمال دارد به استقلال بروی؟ ‌ به هرحال استقلال یکی از گزینه‌های من است و باید دوباره با مسوولان این باشگاه حرف بزنم. در این چند روز درگیر تیم امید بودم ولی به احتمال فراوان شنبه یا یکشنبه هفته آینده به باشگاه استقلال خواهم رفت تا دوباره با مسوولان این تیم حرف بزنم.
پس با استقلال قرارداد می‌بندی؟ ‌ فعلا معلوم نیست.
چرا اینقدر مبهم حرف می‌زنی؟ ‌ من از اروپا هم پیشنهاد دارم و باید منتظر بمانم تا وضعیتم به طور کامل مشخص شود.
در این مدت بارها ازپیشنهادهای اروپایی حرف زدی و برخی می‌گویند که قصد بازارگرمی داری؟ ‌ من اصلا اهل بازارگرمی نیستم و هنوز رفتنم به اروپا منتفی نشده است. اگر این موضوع منتفی شد آن وقت به پیشنهادهای داخلی فکر می‌کنم.
اگر اروپا نشد، به استقلال می‌روی؟ ‌ من یکسری شرایط دارم و اگر با خواسته‌هایم موافقت شود قراردادم را با استقلال امضا می‌کنم. فعلا باید ببینم مذاکراتم با استقلال چگونه پیش خواهد رفت.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد