وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی:آشوبی نمی تواند برود/ بعد از قهرمانی ازاستقلال جدا می شوم

مظلومی:آشوبی نمی تواند برود/ بعد از قهرمانی ازاستقلال جدا می شوم 

آشوبی در فصل گذشته 25 بازی برای ما انجام داده و اگر او توقع دارد در تمام بازی ها به میدان برود اشتباه کرده است. 

سایت گل – پرویز مظلومی سرمربی تیم خبرساز استقلال در مصاحبه ای با ایرنا درباره اخبار اخیر تیم مصاحبه کاملی انجام داده است.مظلومی طبق معمول اندکی گله گذارانه و کمی  از زاویه یک مربی مقتدر درباره مسائل اخیر حرف زده است: 

بودجه ما محدود است

در فصل گذشته تمام دوستان به من کمک کردند تا تیمی قدرتمند را بسازیم و امیدوارم این حمایت ها امسال نیز وجود داشته باشد. تیم ما تا کنون بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده اما باید بدانیم که بودجه باشگاه محدود است و نمی توانیم هر بازیکنی را که می خواهیم جذب کنیم. هیچ لیست مازادی هم به باشگاه نداده ام و فعلا منتظر بازگشت فتح اله زاده از مالزی هستم تا لیست خود را به او ارایه دهم. 

 

ساکم بر دوشم استبرخلاف اخباری که دیروز به صورت کذب از قول من به چاپ رسید هیچ گاه نگفتم قصد استعفا از سمت خود را دارم و تنها اعلام کردم از بعضی مسایل ناراحت هستم. همیشه به رسانه ها احترام می گذارم و انتظار ندارم مطالب غیر واقعی از قول من به چاپ برسانند. اعلام می کنم مطمئن باشید اگر بخواهم از استقلال جدا شوم در پایان این فصل با قهرمانی این کار را خواهم کرد.
 قرارداد من با استقلال 2 ساله است اما همیشه اعلام می کنم که ما مربیان ساکمان بر روی دوشمان است.  

 

آتیلا را می خواهیمدر صحبت هایی که با آتیلا حجازی شده از او در خواست کرده ایم در فصل آینده به کادر فنی اضافه شود و او نیز قول داده به زودی جواب نهایی خود را اعلام کند. در عین حال احتمالجدایی محمودفکری وجود دادر.  من علاقه مند به ادامه همکاری با فکری هستم اما او اعلام کرده که شاید نتواند این فصل ما را همراهی کند به همین دلیل به او فرصت داده ام تا تصمیم نهایی خود را اعلام کند.  در حال حاضر نوشادی از کادرفنی ما جدا شده است. 

 

به طالب لو گفتم گلر دوم استمی خواهم پس از سال ها به حضور 2 دروازه بان هم طراز در تیم استقلال پایان دهیم زیرا این به ضرر تیم ما است.  به طالب لو اعلام کرده ام که اگر می خواهد در تیم ما بماند دروازه بان دوم خواهد بود و در صورت جدایی نیز از زحمات او در سال هایی که در استقلال بوده تشکر می کنیم. 

 

آشوبی نمی تواند برودآشوبی در فصل گذشته 25 بازی برای ما انجام داده و اگر او توقع دارد در تمام بازی ها به میدان برود اشتباه کرده است. آشوبی در نیم فصل اول با مشکلات بدنی زیادی روبه رو بود و با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که در تیم ما حضور دارند گاهی اوقات او را به نیمکت منتقل کردیم. به هرحال  آشوبی با ما قرارداد 2 ساله دارد و فصل آینده نیز در استقلال خواهد ماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 01:03 http://dos-santos-aveiro.blogfa.com

سلام! [چشمک]چطوری!خوبی؟
کم پیدایی.ب ما سر نمیزنی!!
میخواستم دعوتت کنم ب وبم ک بیای آخرین آپمو بخونی و اگ برات سخت نیست برام نظر هم بزاری.
حتما بیا چون ی چهار پنج تا آپ همزمان انجام دادم ک از آخرین آپامه. [گریه]
خوشحال میشم تو قسمت نظراته این چندتا پست نظرات خوشگل تورو هم داشته باشم. [لبخند]
من منتظرتم تا بیای ب وبم.
فعلا خداحافظ...[بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد