وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رحمتی: به هر قیمتی در استقلال نمی‌مانم

70 درصد از باشگاه طلب دارم

رحمتی: به هر قیمتی در استقلال نمی‌مانم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم را دوست دارم اما به هر قیمتی نمی‌مانم.

 

کیانوش رحمتی در مورد وضعتیش برای فصل آینده در استقلال اظهار داشت: فعلا در شمال هستم و استراحت می کنم. من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و تا جایی که با باشگاه در تماس بوده ام مشکلی برای ادامه همکاری در فصل بعد نیست.

وی در خصوص شایعات و تناقض گویی ها نسبت به ماندن برخی از بازیکنان استقلال در این تیم عنوان کرد: همیشه باید در فصل نقل و انتقالات اخبارهای برای هیجان دادن مطرح می شود. خودم که با باشگاه در تماس هستم اصلا قضایا آن طور که در بیرون می شنوم نیست، اما در این فوتبال امکان اتفاق افتادن هر چیزی هست.

رحمتی در مورد اینکه گفته می شود باشگاه استقلال از بین او و فرزاد آشوبی یکی را انتخاب می کند، گفت: من هم این را شنیدم، اما احساس می کنم چنین خبرهایی نباشد. در کل به مال و جایگاه دنیا دل بسته نیستم. از بچگی این تیم را دوست داشتم و در هر تیمی دیگری غیر از استقلال هم که بودم همیشه دعایم این بود که استقلال برنده شود اما این طور هم نیست که بر هر قیمتی بخواهم بمانم. اگر مرا بخواهند با جان و دل می مانم و اگر هم نخواهند بدون اینکه ناراحت شوم و بخواهم مصاحبه ای کنم می روم.

کیانوش رحمتی در ادامه به طلبی که از باشگاه استقلال دارد اشاره کرد و گفت: می خواستم امروز برای گرفتن طلبم به تهران بیایم که متوجه شدم فتح الله زاده ایران نیست. از دو فصل قبل 40 درصد و از این فصل 30 درصد از قراردادم باقی مانده است. امیدوارم هر چه زودتر این طلب ها تسویه شود.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد