وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

ضعیف‌تر از استقلال بودیم اما مهم این است که صعود کردیم

 سرمربی تیم فوتبال النصر: ضعیف‌تر از استقلال بودیم اما مهم این است که صعود کردیم

"دراگان اسکوسیچ" پس از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است که ضعیف تر از استقلال بودیم اما مهم این است که به مرحله یک هشتم صعود کردیم.

به سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان پس از شکست 2 بر یک عصر چهارشنبه تیمش برابر استقلال که منجر به صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: از نتیجه راضی هستم. ما یک بازی سخت و زیر فشار را پشت سرگذاشتیم و خوشحالم که به مرحله بعد صعود کردیم.

وی ادامه داد: باید اعتراف کنم که تماشاگران استقلال در این بازی کار را برای مردان من سخت کرده بودند و حتی در برخی اوقات نیز این فشار باعث می شد که بازیکنانم توپ را از دست بدهند و مرتکب اشتباه شوند. البته مهم این بود که با وجود این همه فشار تیم ما توانست نتیجه لازم را بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.

"دراگان اسکوسیچ" در ادامه خاطرنشان کرد: قبول دارم که ضعیف تر از استقلال بودیم و نتوانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم که دلیل اصلی آن هم حضور پرتعداد تماشاگران استقلال بود. با این حال خوشحالم که توانستیم به هدفی که داشتیم دست پیدا کنیم. برای ما صعود به مرحله بعد مهم بود که به آن رسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که دیدار با ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم را چطور می بینید گفت: اجازه بدهید امروز به خاطر این صعود شادی کنیم و خوشحال باشیم. بعد از این شادی است که می توانیم به بازی بعدی هم فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال النصر تاکید کرد: باید اعتراف کنم که کار آسانی پیش رو نداشتیم و متاثر از جو ورزشگاه سختی زیادی را متحمل شدیم تا توانستیم نتیجه لازم برای صعود را کسب کنیم. در چنین شرایطی ما چاره ای جز ارائه بازی تدافعی نداشتیم و نتوانستیم بهتر از این بازی کنیم. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد