وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: حاشیه‌سازی عربستانی‌ها در مورد میزبانی ما بی‎انصافی است

باید از کندی مدافعان النصر استفاده کنیم
مظلومی: حاشیه‌سازی عربستانی‌ها در مورد میزبانی ما بی‎انصافی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حواشی زیادی در مورد میزبانی ما ایجاد شده است، در حالی که همیشه میزبا‌ن‌های خوبی بودیم و این حاشیه‌سازی‌ها بی‌انصافی است.


 

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری دیدار استقلال و النصر اظهار داشت: بازی حساسیت خاص خودش را دارد و ما برای صعود فقط باید از این مسابقه پیروزی کسب کنیم آن هم با اختلاف 2 گل.
وی افزود: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است اما قبلاً گفته بودند که بازی مستقیم محسوب می‌شود اما حالا باید حتماً با اختلاف 2 گل پیروز شویم، در صورتی که با پیروزی یک بر صفر می‌توانستیم به مرحله بعد برسیم. یا قوانین تغییر کرده است و یا اینکه ما در جریان قوانین نیستیم.

مظلومی در ادامه سخنانش با اشاره به وضعیت النصر گفت: شناخت لازم را از حریف داریم و آنها تیم بسیار خوبی هستند. در عربستان موفق شدیم نیمه اول را پیروز شویم اما آنها روی غافلگیری 2 گل زدند در حالی که حق ما باخت نبود. مسئله‌ای که من را ناراحت کرده این است که چرا در این چند روز حواشی زیادی پیرامون میزبانی ما ایجاد شده است. ما همیشه میزبا‌ن‌های خوبی بودیم و فکر می‌کنم این حاشیه‌سازی‌ها بی‌انصافی است. ما به دنبال فوتبال جوانمردانه هستیم و تماشاچیان نیز توجیه شده‌اند که به تیم حریف بی‌احترامی نکنند.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به نیاز تیمش به پیروزی گفت: با رقبای‌مان آشنا هستیم و تمام تدارکات برای پیروزی انجام شده است. حریف نقاط ضعف و قوتی دارد و از مهاجمان سرعتی خوبی برخوردار است. بعضی‌ها می‌گویند تیم حریف برای مساوی می‌آید اما به اعتقاد من آنها شانس اول شدن دارند و صددرصد برای گل زدن به زمین می‌آیند. ما باید گل نخوریم و با اختلاف 2 گل حریف را شکست دهیم که امیدواریم با لطف خدا این اتفاق رخ دهد.

به گزارش فارس مظلومی درادامه سخنانش گفت: به خاطر حریف، تمرین‌مان را به ساعت 16:30 دقیقه موکول کردیم و در صورتی که می‌دانستیم آنها دیرتر می‌آیند تمرین‌مان را دیرتر برگزار می‌کردیم کاری که عربستانی‌ها در آنجا با ما انجام دادند و سر ساعت ما را از استادیوم بیرون کردند.

یکی از خبرنگاران عربستانی پرسید شما اعلام کرده بودید که دوست ندارید با تیم‌های عربستانی در مرحله بعد روبه‌رو شوید آیا این مسئله صحت دارد، سرمربی استقلال در پاسخ گفت: چنین مسئله‌ای نیست و من حرفی در این باره نزده‌ام. ترسی از رقبای‌مان نداریم چون در غرب آسیا حریفان‌مان تیم‌های سعودی هستند. ما باید حتماً مقابل آنها بازی کنیم و هیچ واهمه‌ای از آنها نداریم.

مظلومی در پایان سخنانش در پاسخ به سؤال خبرنگار عربستانی که پرسیده بود نقطه قوت تیم النصر را در کجا می‌بینید، گفت: آنها مهاجمان سرعتی خیلی خوبی دارند ولی در خط دفاع کند هستند که باید از این نقطه استفاده کنیم و باید سرعت حریف را نیز مهار کنیم. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد