وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

طالب‌لو معمای استقلال

طالب‌لو معمای استقلال 

 

بازیکنی که سال گذشته در انتهای فصل مصاحبه تندی علیه مرفاوی کرد و گفت که امسال شرایط را تغییر خواهد داد، اما امسال هم به پایان رسید و چیزی عوض نشد...  

سایت گل – وحید طالب‌لو دروازه‌بان استقلال و یکی از کاپیتان‌های این تیم مدت‌هاست زیر سایه محمد محمدی دروازه‌بان اول آبی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش گل، طالب‌لو که ظهوری خیره‌کننده در فوتبال ایران داشت و حتی نامزد پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی ایران بود، بعد از حضور صمد مرفاوی در استقلال، آرام‌آرام به حاشیه رفت و پس از مدتی تبدیل به دروازه‌بان دوم استقلال شد. وحید که در این دو سال چندباری قصد جدایی از جمع استقلالی‌ها را داشته، در نهایت با پادرمیانی مدیران به جمع تیم بازگشته است. اما با نیمکت‌نشینی‌های متوالی او به‌نظر نمی‌رسد که دیگر آینده ای برای وی در استقلال متصور باشیم. 

طالب‌لو که با پیشنهاد تیم‌هایی مثل داماش مواجه است، در نیم‌فصل موردتوجه استیل‌آذین بود اما به این تیم نرفت. طالب‌لو یکی از قدیمی‌های استقلال و یک بازیکن با هویت استقلالی است که به دلیل نزول فنی، فعلا باید جای تازه‌ای را برای بازگشت به شرایط سابق انتخاب کند. البته سرمربی تیم و مدیران علاقه‌ای به جدایی وی ندارند اما به نظر می‌رسد این سرنوشت محتمل شماره یک سابق استقلال است. بازیکنی که سال گذشته در انتهای فصل مصاحبه تندی علیه مرفاوی کرد و گفت که امسال شرایط را تغییر خواهد داد، اما امسال هم به پایان رسید و چیزی عوض نشد... حالا طالب‌لو است و یک انتخاب بزرگ. اگر شما جای او بودید، چه می‌کردید؟ طالب‌لو دیگر دروازه‌بان تیم ملی و شماره یک استقلال نیست و تحمل این موضوع برای وی بسیار دشوار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد