وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

لحظه به لحظه با دیدار حساس السد- استقلال

لحظه به لحظه با دیدار حساس السد- استقلال 

 

سایت گل- دور پنجم لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز شد و در اولین بازی منطقه غرب، پرسپولیس موفق شد الاتحاد عربستان را در دیداری پرگل 3-2 شکست دهد. امروز دو نماینده دیگر ایران، ذوب آهن و استقلال در خارج از خانه به مصاف حریفان می روند که در این میان، ذوب آهن وضعیتی به مراتب بهتر دارد اما استقلال اگر می خواهد همچنان به صعود امیدوار باشد، باید حریف صدرنشین خود را با شکست پشت سر بگذارد.....  

دقیقه صفر: در این گروه السد 8 امتیاز دارد و استقلال 4 امتیاز. استقلال به جز نتیجه این بازی، نیم نگاهی هم به نتایج النصر 5 امتیازی دارد. النصر فردا یک بازی ظاهرا ساده مقابل پاختاکور دارد 

 

دقیقه یک: بازی شروع شده، جواد خیابانی مشغول گفتن خاطره بیست سال پیش این بازی یه. یک شوت هم جباری می زنه که با اختلاف میره بیرون.

دقیقه 3: چه سورپرایزی! آندره لوئیز بعد از یک قرن نیمکت نشینی اومده توی ترکیب.

دقیقه 6: گللللل گلللل. فرهاد با ضربه سر توپ رو میندازه پشت دروازه بان السد. دفاع السد توپ رو بد دفع کرد.... فرهاد هم موقعیت رو از دست نداد

دقیقه 8: نزدیک بود فرهاد مجیدی همین اول بازی کار رو تموم کنه..... توی موقعیت تک به تک توپ رو زد به دروازه بان، فرهاد بدموقعی تعادلش رو از دست داد.

محمد محمدی، جواد شیرزاد، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، هادی شکوری، آندره لوئیز، رحمتی، هوار، جباری، مبعلی، فرهاد مجیدی توی ترکیب هستند. مظلومی هم با شکل و شمایل جدید، انگار خوش شانس تره.

دقیقه 10: هوار هوس کرد مارادونا بازی دربیاره و با دست دریبل بزنه، ولی خیلی تابلو بود.... یک اخطار برای بازیکن عراقی استقلال.

 دقیقه 20: لیاندرو بازیکن برزیلی السد روی ارسال از راست می تونست خطرساز بشه ولی تکل خوب پژمان منتظری خطر رو دفع کرد

دقیقه 22: بهترین فرصت برای السد.... ضربه عبدالقادر کیتا در موقعیت تک به تک، با واکنش عالی محمد محمدی دفع شد. این توپ خیلی خطرناک بود.... کیتا مصدوم شده فعلا

دقیقه 25: قطری توپ رو خوب میندازن پشت دفاع استقلال. شوت محکم خلفان ابراهیم رو محمدی می گیره.

دقیقه 27: همکاری فرهاد مجیدی و هوار توی محوطه جریمه السد، به سرانجام نمی رسه. هوار بی دقت بود. در برگشت شوت خطرناک السدی ها از کنار دروازه محمدی زوزه کشان بیرون رفت.

دقیقه 31: چند ماه نیمکت نشینی تاثیری روی کیفیت فنی آندره لوئیز تاثیری نداشته؛ همچنان پراشتباه و بدون اعتماد به نفس

دقیقه 32: لیاندرو نزدیکی خط شش قدم در زاویه بسته صاحب موقعیت شد، توپ بازیکن خطرناک السد به سینه محمدی خورد. فعلاً قطری ها بازی رو گرفتن و خطرناک نشون میدن.

دقیقه 36: استقلال دو سه دقیقه ای میشه که بهتر از حریف بازی می کنه. یک ضربه سر از فرهاد مجیدی و یک شوت کم جان از ایمان مبعلی. همین یکی دو حرکت باعث میشه، بازی متعادل بشه.

دقیقه 37: یک بار دیگه گل گل گل گل . باز هم فرهادمجیدی... یک کنترل خوب و یک ضربه دقیق. تمام. سانتر رو جباری کرد. استقلال 2- السد صفر

دقیقه 41: به قول فردوسی پور: چه می کنه این فرهاد مجیدی! یک تنه داره السد رو بیچاره می کنه. ضربه فرهاد آروم تر از اون بود که دروازه السد رو برای سومین بار باز کنه.

دقیقه 45: پایان نیمه اول... و یک نتیجه دور از انتظار برای استقلال با درخشش فرهاد مجیدی

*نیمه اول بازی ذوب آهن و الامارات هم با نتیجه صفر صفر تمام شد.نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، امسال هم تا اینجا فوق العاده نتیجه گرفته.

نیمه دوم:

دقیقه 46: به نظر میرسه دو تیم بدون تغییر به زمین اومدن. اگه استقلال توی 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم گل نخوره، می تونه این بازی رو تا پایان اداره کنه.

دقیقه 50: هادی شکوری هوس می کنه از زاویه تنگ گل بزنه، ولی شوتش با اختلاف به بیرون میره. شکوری یکی از خوب های استقلال توی دو سه بازی اخیر بوده.

دقیقه 54: «پاسکاری های استقلال داره خوب رونق می گیره» جمله قصار از جواد خیابانی

دقیقه 55: گل برای السد. چقدر ساده زد خلفان ابراهیم.... لیاندرو از راست حرکت کرد، با یک سر توپ زدن، دفاع استقلال رو باز کرد و یک پاس دقیق بیرون پا به پشت محوطه شش قدم... و گل. السد 1- استقلال 2

دقیقه 58: السد خطری شده. دو کرنر برای قطری ها در دو دقیقه.... کرنر رو بلحاجی می زنه روی تیر یک، مدافعان استقلال دفع می کنن.

دقیقه 59: شوت زمینی عبدالقادر کیتا میره توی بغل محمد محمدی. استقلال بعد از خوردن گل، وا داده.

دقیقه 60: لیاندرو مدام میره به چپ و راست.... یکی باید این برزیلی رو بگیره

دقیقه 61: یوسف احمد، محمد محمدی رو دریبل زد ولی ضربه آخرش بی دقت بود... یک فرصت خطرناااااااک برای السد.

دقیقه 64: هافبک های استقلال و به طور مشخص هوار، مدام توپ رو لو میدن. استقلال برای اینکه از این فشار خلاص بشه، باید بتونه توی یک سوم میانی، توپ رو حفظ کنه.... آندره لوئیز اصلاً توی بازی نیست. معلوم نیست چرا تعویض نمیشه؟

دقیقه 69: خروج محمد محمدی، حمله مسعد رو بی اثر گذاشت.... استقلال بعد از مدتها میاد توی نیمه زمین السد و حفظ توپ می کنه

دقیقه 70: چه عجب! تعویض شد آندره لوئیز. سید صالحی میاد توی زمین. السد برزیلی داره (لیاندرو) استقلال هم برزیلی داره (آندره لوئیز). هر دو برزیلی هستند اما این کجا و آن کجا!

دقیقه 74: کیانوش رحمتی به وظیفه اش عمل می کنه و یک خطا پشت هجده قدم میده به السد... به خیر گذشت

دقیقه 76: تعویض طلایی السد.... حسن الحایدوس....  با یک ضربه فنی توپ رو میندازه ته دروازه استقلال.... 2-2 مساوی. استقلال با این نتیجه خیلی باید خوش شانس باشه که صعود کنه

دقیقه 78: فررررصت برای استقلال.... فرهاد مجیدی از تله آفساید فرار کرد ولی در موقعیت تک به تک سرنگون شد و توپش از کنار دروازه بیرون رفت. فرهاد می گفت پنالتی یه ولی داور این نظر رو نداشت. اخطار برای فرهاد مجیدی.

دقیقه 79: چه موقعیتی از دست داد سیدصالحی.... چه موقعیتی..... از این بدتر نمیشد زد.. استقلال باید از خودش بپرسه چرا جلوی این تیم دفاع می کرده؟ وقتی اینقدر راحت میشه به دروازه شون نزدیک شد

دقیقه 82: شکل بازی طوری یه که هر دو تیم می تونن توی این چند دقیقه گل بزنن، هم السد هم استقلال

دقیقه 90: بازی از تب و تاب افتاده. پنج دقیقه وقت تلف شده

*در امارات، ذوب آهن با محمد قاضی به گل می رسه. ذوب آهن با این نتیجه با اقتدار تیم اول گروه دی میشه

دقیقه 93: امیر حسین صادقی که روی برخورد توپ به سرش بدجوری مصدوم شده بود، بیرون میره و امیر آبادی به جاش میاد توی زمین

دقیقه 95: حرکت فردی مجتبی جباری نزدیک پرچم کرنر، و یک خطا برای استقلال..... احتمالاً آخرین فرصت استقلال

دقیقه 95: سوت پایان.... و مساوی نه چندان شیرین برای استقلال.... آبی ها البته هنوز بخت صعود به عنوان تیم دوم گروه رو دارند.

نکته پایانی: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 5 بازی کرده، در 4 بازی گل اول رو زده و عجیب اینکه در هر 4 بازی، برنده نبوده! تنها برد استقلال در این گروه مقابل پاختاکور در تهران بود که اول 1-0 عقب افتاد

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 11:40

سلام من خیلی نگران حال امیر حسین صادقی هستم. اگه خبری دارید به ما هم بگید. آخرین خبر

علی محمودی چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 13:18 http://alimahmoodi7.blogfa.com

سلام - حیف از گل های فرهاد که پر پر شد اما به امید خدا صعود خواهیم کرد - خوشحال میشم وبلاگ بنده رو که رویکردی استقلالی داره رو لینک کنید .

احسان چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 17:29 http://ehsankarimi1377.mihanblog.com

سلام مرسی که وبلاگمو لینک کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد