وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

عمران‌زاده: هرگز با احساسات هواداران استقلال بازی نمی‌کنم

عمران‌زاده: هرگز با احساسات هواداران استقلال بازی نمی‌کنم

مدافع استقلال با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد با احساسات هواداران این تیم بازی کند، گفت: بازیکن استقلال هستم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

 حنیف عمران زاده در مورد شایعه حضورش در پرسپولیس در فصل آینده عنوان کرد: من یک بازیکن حرفه ای هستم و هیچ مذاکره ای با تیم ها نداشته ام. این مطالبی که امروز به چاپ رسیده حدس و گمان آقایان است. در فاصله دو هفته مانده به مسابقات وارد این جریانات نمی شوم.

 وی تاکید کرد: دیروز هم گفتم اولویتم برای فصل آینده استقلال و تمام هدفم ارائه بهترین بازی ها برای این تیم است. بازیکنی که قراردادش تمام می شود از این حرف و حدیث ها برایش به وجود می‌آورند.

 مدافع استقلال ادامه داد: پیراهن آبی را بر تن کرده ام و هرگز با احساسات هواداران استقلال بازی نمی کنم. خودم را مدیون آنها می دانم. در این چند سالی که در استقلال بودم از من حمایت کرده اند و من هم برای استقلال چیزی کم نگذاشته ام.

 عمران زاده گفت: خواهشم از رسانه ها این است که حدس و گمان های خود را ننویسند. من در این چند روز حتی به ذهنم هم نیامده که به کدام تیم بروم یا با استقلال قراردادم را تمدید کنم یا نه. اکنون بازیکن استقلال هستم و بازیکنی که در استقلال است در تصورات خود این را دارد که در تیم خود بماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سورنا یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 19:55

امیدوارم همینطور باشه تیم ما به سهیل احتیاج داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد