وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تساوی استقلال در هفته سی و دوم

تساوی استقلال در هفته سی و دوم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز پنج شنبه در چهارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر، در حضور 18 هزار تماشاگر  و با قضاوت هدایت ممبینی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با این ترکیب به مصاف تیم فوتبال شاهین بوشهر رفت: محمد محمدی، امیرحسین صادقی(کاپیتان)، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی، پژمان منتظری، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، مجتبی جباری، اسماعیل شریفات، آرش برهانی و سید مهدی سید صالحی.
تیم فوتبال استقلال خیلی زود و در یک رفت و برگشت در درون محوطه جریمه شاهین به گل رسید که این گل با تصمیم داور مردود اعلام شد! پس از این گل و در دقیقه 4 ضربه شریفات با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد محمدی در آخرین لحظه ناجی دروازه استقلال شد و به خوبی ضربه عماد رضا را دفع کرد. در ادامه و در دقیقه 16 ضربه زیبای مبعلی توسط غلامی راهی کرنر شد.در آخرین دقیقه نیمه اول محمدی بار دیگر عماد رضا را در گلزنی ناکام گذاشت تا نیمه نخست بازی با نتیجه بدون گل مساوی به اتمام برسد.
در نیمه دوم و در دقیقه 54 ضربه آرش برهانی را از زاویه بسته، دروازبان شاهین در آغوش کشید. بازی دو تیم برای دقایقی بدون حادثه دنبال شد تا اینکه در دقیقه 82 آرش برهانی در موقعیتی عالی نتوانست از پاس جباری بهره ببرد. در فاصله 3 دقیقه به انتهای بازی، مهدی نوری از روی یک ضربه ایستگاهی به سختی دروازه استقلال را تهدید کرد. یک دقیقه بعد پورخسروانی نتوانست از اشتباه مدافعان استقلال استفاده کند و ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی راهی اوت شد تا در نهایت تلاش دو تیم بدون گل به اتمام برسد.
در نیمه دوم با نظر کادر فنی، فردین عابدینی و کیانوش رحمتی به میدان آمدند.
نظرات 1 + ارسال نظر
وحید شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 14:07 http://puul.blogsky.com

سلام
من یه لینک باکس حرفه ای راه انداختم
اومدم بهت بگم که تو هم بیای و عضو بشی
بیا تو وبلاگم. لینک باکسو گذاشتم پایین وبلاگ
کدشو بذار تو وبلاگت و لینکتو ارسال کن

www.puul.blogsky.com
www.tirbox.tk

منتظرتم
وحید (آموزش پولدار شدن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد