وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: از مهاجمانم راضی نیستم

مظلومی: از مهاجمانم راضی نیستم

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ،پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری سرمربیان دو تیم پیرامون شکست استقلال مقابل پاختاکور گفت: در این بازی دنبال 3 امتیاز بودیم، همه دیدید که نیمه اول بازی کاملا دست ما بود و تسلط کاملی روی بازی داشتیم. اگر آرش برهانی دقت بیشتری می‌کرد و از موقعیتی که داشت استفاده می‌کرد الان بازی را با نتیجه دو بر صفر برده بودیم.
وی ادامه داد: به تیم حریف تبریک می‌گویم چون تلاش زیادی برای پیروزی در این بازی انجام داد.
مظلومی در خصوص گل دوم پاختاکور که در دقایق پایانی رقم خورد تصریح کرد: گل دوم را در حالی که گلزن حریف یار مستقیم حنیف عمران‌زاده بود، در غیاب او از فرصت استفاده کرد، با این حال بعد از گل فرصت جبران نداشتیم.
مظلومی در خصوص وضعیت صعود استقلال نیز گفت: قبل از بازی گفته بودم هر تیمی ببرد شانس صعودش بسیار بالا می‌رود. ما برای مساوی به میدان نرفته بودیم. با این حال هر تیمی که در دو بازی بعدی 6 امتیاز را بگیرد صعود خواهد کرد در این شرایط هم ما شانس صعود داریم و هم تیم پاختاکور .
او ادامه داد: از عملکرد مهاجمانم در این بازی رضایت ندارم آنها فرصت‌های خود را گل نکردند. وضعیت فرهاد مجیدی 50-50 بود که به این بازی رسید اما به نظرم هوار نسبت به سایر مهاجمان بهتر بود.
مظلومی در مورد نیمکت‌نشینی‌ مبعلی نیز تصریح کرد: از بین جباری و مبعلی باید یکی را انتخاب می‌کردیم که جباری به میدان رفت و فوتبال خوبی هم ارائه داد.
مظلومی در پایان در خصوص دروازه‌بان 19 ساله پاختاکور یادآور شد: به عنوان اولین بازی آسیایی او عمکرد خوبی داشت و به نظرم به خوبی توانست از دروازه خود محافظت کند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد