وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح‌اله‌زاده: مغلوب جنگ روانی نمی‌شویم

فتح‌اله‌زاده: مغلوب جنگ روانی نمی‌شویم

 
تاشکند، با دکتر فتح‌اله‌زاده تماس می‌گیریم تا پاسخ چند پرسش را بگیریم. مدیریت باشگاه استقلال که از تاشکند پیگیر مراسم «بذرپاشی» زمین چمن استقلال نیز هست و خبرهای به راستی خبر فوتبال را زیر نظر دارد، پس از شنیدن سوال‌ها می‌‌گوید با خبرگزاری فارس حرف زده‌ام و گفتنی‌هایم را گفته‌ام. 
فتح‌اله‌زاده همیشه همین طور است. در هر مورد، فقط یک حرف دارد، او به همه –اگر سوال‌هایشان نظیر هم باشند- یک جور پاسخ می‌دهد. پاسخ‌هایی واضح و شفاف که جای اگر و اما باقی نمی‌گذارد.
*وضعیت استقلال چطور است؟
بچه‌ها برای بازی با پاختاکور آماده و همه مصمم هستند که به پیروزی برسند.
*فکر می‌کنید بتوانید برنده این مسابقه باشید؟
ما در صورت پیروزی شانس اول شدن را داریم. اگر به عنوان تیم اول صعود کنیم کار راحت تری داریم و باید با تیم دوم گروه دیگر بازی کنیم. تلاش داریم که تیم اول شویم.
*قضیه جابه جایی هتل چه بود؟
ما را یکدفعه به هتل دیگری بردند. تازه در هتل جدید هم می‌گفتند که جا کم داریم. مگر می‌شود ما را به هتلی که رزرو کرده‌ایم نبرند؟ من فکر می‌کنم که جنگ روانی راه انداخته بودند و می‌خواستند روحیه تیم استقلال را پایین بیاورند ولی ما اسیر این مسائل نمی‌شویم.
*به AFCگزارش کردید؟
قصد این کار را داریم. ما چنین کاری را با پاختاکور در تهران انجام ندادیم. البته در جلسه هماهنگی آقای پورحیدری شمه‌ای از مشکلات را با نماینده AFC  در میان گذاشت.
*خبر صحبت شما با کریم باقری سر و صدا به پا کرده است.
ما آقا کریم را دوست داریم. در برنامه‌ای دور هم جمع شده بودیم و با هم صحبتی داشتیم که دوستان مطبوعاتی چیزی را مطرح کردند و من هم در جواب گفتم «بمب استقلال کریم باقری است» ولی اصلا بحث جدی در این خصوص نداشتیم. کریم باقری اصلا نمی‌خواهد به فوتبال ادامه دهد. او بازیکن بزرگی است. و اگر می‌خواست بازی کند که در همان پرسپولیس به فوتبال ادامه می‌داد. این حرف یک سوژه مطبوعاتی بود.
*بحث جدی و واقعی این روزهای فوتبال منحل شدن تیم استیل‌آذین است.
من قبول دارم که هضم مسئله پیش آمده برای هدایتی سخت است و مطمئنم که از روی ناراحتی چنین تصمیمی گرفته است. با شناختی که از او دارم چون یک آدم فوتبالی است به راهش ادامه می‌دهد. او ورزش دوست است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد