وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح الله زاده: هنوز به قهرمانی استقلال امید داریم

فتح الله زاده: هنوز به قهرمانی استقلال امید داریم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: با وجود پیروزی سپاهان برابر تراکتورسازی همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدواریم.


 علی فتح الله زاده با اشاره به پیروزی سه مدعی قهرمانی در لیگ برتر در هفته سی ام تصریح کرد: با وجود اینکه سپاهان با پیروزی برابر تراکتورسازی فاصله خود را با تیمهای دوم و سوم افزایش داد، اما این تیم چهار دیدار دشوار پیش رو دارد و به همین دلیل ما هنوز به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنیم.
 وی افزود: ما از ابتدای فصل هم قولی برای قهرمانی نداده بودیم در حالی که هم اکنون از اهدافی که پیش از این تعریف کرده بودیم جلوتر هستیم.
 سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: ضمن اینکه در جام حذفی هم می توانیم با شکست ملوان به فینال برسیم و در این جام هم امید قهرمانی داریم.
 فتح الله زاده در خصوص لیگ قهرمانان آسیا نیز تاکید کرد: این هفته با تیم قدرتمند پاختاکور در خانه بازی داریم که البته بازیکنان ما در مسابقه رفت آنها را خوب مهار کردند. به نظرم اگر در مسابقه روز سه شنبه پیروز شویم تا اندازه زیادی شانس صعود به مرحله بعد می شویم.
 وی از عملکرد کادر فنی استقلال در این فصل ابراز رضایت کرد و ادامه داد: همانطور که گفتم کادر فنی به وعده های خود عمل کرده است و ما از اهدافمان جلوتر هستیم. به همین خاطر از پرویز مظلومی خواستم تا لیست بازیکنان فصل آینده را آماده کند تا به تدریج کار خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کنیم.
 سرپرست باشگاه استقلال گفت: البته 90 درصد بازیکنان را حفظ خواهیم کرد و در قسمت هایی که مشکل داریم به جذب بازیکن می پردازیم.
 فتح الله زاده با اشاره به اینکه هنوز هیچ لیستی از مظلومی تحویل نگرفته است، تصریح کرد: تاکید بیشتر من روی انتخاب بازیکنان خارجی بود تا پیش از آنکه لیگ تمام شود آنها را در کشورهای خود زیر نظر بگیریم و با فرصت کافی دست به جذب گزینه های مورد نظر بزنیم.
تیم فوتبال استقلال با کسب پیروزی در هفته سی ام لیگ برتر برابر راه آهن در مکان سوم جدول رده بندی باقی ماند. این تیم در هفته چهارم بازیهای لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه در تاشکند به مصاف پاختاکور می رود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد