وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

استقلال با شکست راه آهن 55 امتیازی شد.

استقلال با شکست راه آهن 55 امتیازی شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امروز پنج شنبه در چهارچوب هفته سی ام لیگ برتر با این ترکیب به مصاف تیم فوتبال راه آهن رفت: محمد محمدی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی (کاپیتان)، پژمان منتظری، مهدی امیر آبادی، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، مجتبی جباری، سید مهدی سید صالحی، آرش برهانی و هوار محمد.
در هفتمین دقیقه بازی در حالی که بازی جریان آرامی داشت حسن رودباریان ضربه سنگین سید صالحی را به سختی دفع کرد. در دقیقه 23 این بار محمد محمدی با یک واکنش عالی ضربه امنه را برگشت داد. این دو صحنه تنها اتفاقات نیمه اول بود تا دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن بروند.
در آغاز نیمه دوم استقلال خیلی زود با ارسال زیبای برهانی و ضربه تمام کننده هوار محمد در دقیقه 48 به گل رسید. پس از این گل بازی روند آرامی را پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 70 رودباریان بار دیگر ضربه خطرناک سید صالحی را دفع کرد. در دقیقه 77 محمدی با خروجی عالی، مهاجم راه آهن را در شرایط تک به تک ناکام گذاشت. در واپسین لحظات بازی هوار محمد یک موقعیت عالی را از دست داد تا در نهایت آبی پوشان با همان تک گل دقیقه 48 موفق به کسب هر سه امتیاز با ارزش این بازی شوند و با 55 امتیاز همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشند.
در نیمه دوم با نظر کادر فنی استقلال، هادی شکوری به جای صادقی از دقیقه 89 و لوئیز به جای سید صالحی از دقیقه 93 به میدان آمدند.

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 00:32 http://www.shima7shima.blogfa.com

فقط اومدم بگم که بیادتم

فاطمه جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 17:12 http://www.bloue-farhad-7.blogfa.com

سلام خوبی ؟! برد اس تقلالو تبریک میگم ... ایشالا قهرمان شیم ......
وبت عالیه اگه میشه میخوام لینکم کنی با اسم کاپتان ابی شماره 7 سر بزنو بگو با چه اسمی لینکت کنم
. فعلا .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد