وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: می‌خواهیم جزء دو تیم اول باشیم.

مظلومی: می‌خواهیم جزء دو تیم اول باشیم؛ شاید سهمیه سوم را از ایران بگیرند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هدفمان این است که در لیگ اول یا دوم شویم چون ممکن است سهمیه سوم را از ایران بگیرند.

 

 پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از بازی فردا با راه آهن اظهار داشت: بازی حساسی داریم و بعد از شکست ناباورانه مقابل تراکتورسازی بازیکنان مصمم هستند 3 امتیاز این دیدار را بگیرند. با تیم جوان خوبی بازی داریم. این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه خوب بوده است.

وی افزود: به اتفاقات هفته گذشته توجهی نداریم. یک تیم 25 نفر است و به جای مصدومان و محرومان‌مان از بازیکنان دیگر خود استفاده می‌کنیم. فقط روی تیم خودمان تمرکز داریم هر چند بیشتر از 4 روز برای ریکاوری و آماده شدن وقت نداشتیم. اگر همان بازی هفته گذشته را انجام دهیم 3 امتیاز را می‌گیریم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: شریفات و رحمتی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. فرهاد مجیدی هم باید امروز تست بدهد و وضعیتش مشخص شود. سایر بازیکنان هستند و با تمام وجود تلاش می‌کنند تا با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز را از راه‌آهن بگیرند.

مظلومی خاطرنشان کرد: از هواداران انتظار داریم که برای حمایت به ورزشگاه بیایند. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و نیاز به حمایت داریم. در خانه نشستن حمایت نیست و امیدوارم با حضورشان در ورزشگاه آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی آبی پوشان در پاسخ به این سؤال که نگرانی بابت داوری دارد یا خیر گفت: من هنوز هم معتقدم گل دوم تراکتور سازی که از روی خطا روی جاسم کرار به دست آمد خطا نبود. البته ما همیشه به داوران احترام گذاشته‌ایم و اعتراض و جنجال نکردیم. باخت را هم به داوری ربط ندادیم. شنیدم که داور فردا قهرمانی است. اول جا دارد به او و خانواده‌اش بابت مصیبتی که دیده‌اند تسلیت بگویم. او هفته گذشته در کرمان قضاوت خوبی داشت و امیدوارم فردا هم قضاوت خوبی داشته باشد. همه از او همین انتظار را دارند.

  مظلومی در پاسخ به این سؤال که چه جایگاهی را برای استقلال پیش‌بینی‌ می‌کند، گفت: همه تلاشمان این است طبق قولی که از روز اول داده‌ایم سهمیه آسیا را کسب کنیم. البته در جام حذفی هم فرصت داریم. هدفمان این است که در لیگ اول یا دوم شویم چون ممکن است سهمیه سوم را از ایران بگیرند. کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست. نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم. از روز اول گفته بودیم که به دنبال قهرمانی نیستیم چرا که شرایط سختی داشتیم. با کمک مدیریت و بچه‌ها توقع‌ها را بالا بردیم که می‌توانیم قهرمان شویم. در بازی‌های خانگی امتیازهایی را از دست دادیم که اگر آنها را از دست نمی‌دادیم می‌توانستیم به قهرمانی فکر کنیم.

وی تصریح کرد: قصد داریم برای فصل آینده 90 درصد تیم را حفظ کنیم. با بچه‌ها هم دیروز حرف زدم. حرف‌ و حدیث‌هایی در نشریه‌ها هست که استقلال برای فصل بعد 2 هافبک و 4 مهاجم می‌خواهد در صورتی که این صحبت‌ها صحت ندارد.ما هنوز لیستی ارائه نکردیم. برای همه بازیکنان کارنامه فنی و انضباطی درست کرده‌ایم چه آنهایی که یک بازی انجام داده‌اند و چه بیشتر.

مظلومی ادامه داد: آنهایی که امسال برای استقلال تلاش مثبت داشتند قدم‌شان روی چشم ما اما یک مسئله‌ای هم است آن هم اینکه بعضی از بازیکنان با استقلال قرارداد ندارند و شاید نخواهند بمانند. می‌خواهیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم. مصمم‌ هستیم با همین نفرات و چند مهره‌ای که اضافه می‌کنیم تیم را برای قهرمانی ببندیم و هم برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تیم قوی داشته باشیم و در آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم. امسال حرفی از قهرمانی نزدیم اما فصل بعد با ترمیم نقاط ضعف از قهرمانی هم صحبت می‌کنیم.

سرمربی استقلال در مورد برخی از بازیکنان حاشیه دار گفت: هنوز یک ماه دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و ما به عنوان معلم در مورد بازیکنانی که حاشیه دارند و خود را اصلاح می‌کنند گذشت می‌کنیم و خوشبختانه تاکنون این روند را در پیش گرفته‌ایم.

   مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی مقابل تراکتورسازی به دلیل صحبت‌های جباری پس از بازی با پاختاکور وی را تنبیه انضباطی کرده و بازی نداده، اظهار داشت: جباری یکی از بهترین هافبک‌های ایران است و خودش هم می‌داند دوستش داریم. هر کسی جای من بود راه بازگشت برای او نمی‌گذاشت. چون مقابل پاختاکور خوب بازی کرده‌ بودیم به ترکیب برنده دست نزدم. در بازی با تراکتور سازی برای تعویض سوم روی جباری حساب باز کرده‌ بودیم اما مصدومیت شیرزاد برنامه‌های ما را تغییر داد.

وی اضافه کرد: روز گذشته مقابل همه بازیکنان از جباری تشکر کردم که مقابل خبرنگاران عاقلانه صحبت کرد و گفت "تابع تصمیمات کادر فنی هستم ". بازیکن باید همین طور باشد. من وقتی می‌خواهم تصمیم گیری کنم باید همه چیز را ملاک قرار دهم وگرنه همه سوء استفاده می‌کنند و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

مظلومی در مورد آنالیز بازی‌ها قبل از مسابقه و اینکه فکری هفته گذشته گفته بود تراکتور سازی را خوب آنالیز کرده بودند گفت: با آنالیز نمی‌شود جلوی اتفاقات بازی را گرفت. ما نقاط حریف را بسته بودیم. آنها مهره‌های خوبی داشتند. حتی حالا تارتار هم به من گفت شما طوری بازی کردید که تراکتور حرفی برای گفتن نداشت. گلی که آنها به ثمر رساندند از روی اوت دستی و خطا بود.

وی یادآور شد: روی گل اول مقابل محمدی بازیکنی نداشتیم که بخواهد توپ را جمع کند. اتفاقات قابل پیشگیری نیست. مقابل ضربه ایستگاهی هم هنوز بچه‌های ما به خوبی صف نبسته بودند. به جای سید صالحی که او را از زمین بیرون کشیده بودم و شریفات را فرستاده بودم این بازیکن ایستاده بود. کاپیتان تیم باید فرد دیگری را فرا می‌خواند اما این اتفاق نیافتد و کرار هم خیلی زود به توپ ضربه زد. ما از تراکتورسازی شناخت خوبی داشتیم و از همان برنامه به گل رسیدیم و حتی چند موقعیت ما را دروازه بان حریف مهار کرد.