وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: با شریفات به دلیل گرفتن کارت قرمز برخورد می‌کنیم

جباری را بی‌حاشیه می‌خواهم
مظلومی: با شریفات به دلیل گرفتن کارت قرمز برخورد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با شریفات به دلیل گرفتن کارت بی‌مورد برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز صحبت‌‌های زیر را مطرح کرد:

*استقلال با وجود برتری در زمین نتیجه را به حریف واگذار کرد. در مورد بازی صحبت کنید؟
من به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون با وجود اینکه بعد از بازی مقابل پاختاکور تنها 4 روز استراحت داشتند اما با جان و دل برای استقلال بازی کردند و به تیم تراکتورسازی اجازه ندادیم برای ما دردسرساز شود و موقعیت‌آفرینی کند.

*صحبت‌‌های زیادی بعد از بازی در خصوص قضاوت تورج‌ حق‌وردی شد. نظر شما در این مورد چیست؟
من نمی‌خواهم در مور داوری صحبت کنم اما اکثر کارشناسان تاکید کردند که ما از قضاوت داور ضربه خوردیم. من همیشه برای داوران احترام قائلم و به آنها هم خسته نباشید می‌گویم.

*از عملکرد کلی بازیکنان راضی بودید؟
به هر حال نمی‌شود که بازیکنان بی‌نقص باشند و من هم در جلسه فنی نقاط ضعف و اشتباهات را به آنها گوشزد می‌کنم تا دیگر تکرار نشود. با این وجود در این بازی شاهد اشتباهاتی هم بودیم که آنها را برطرف خواهیم کرد.

*اسماعیل شریفات هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و در لحظات پایانی اخراج شد.
با شریفات چون در آن شرایط حساس اخراج شد برخورد می‌کنیم. بازیکن نباید بیهوده با دریافت کارت هم خود را محروم کند و هم به تیم ضربه بزند، کاری که با سیدصالحی هم به دلیل دریافت کارت بی‌مورد در بازی با پاختاکور انجام دادیم و با او برخورد کردیم.

*برخی از هواداران در این بازی خواستار حضور جباری در میدان بودند. او هم امروز در مصاحبه‌ای گفته دیگر هرگز مصاحبه‌ای نخواهد کرد.
به شخصه روی مجتبی جباری برای این بازی نظر داشتم اما تعویض اجباری شیرزاد باعث شد برنامه‌هایمان به هم بریزد. مجتبی باید حواسش را متوجه تمریناتش کند چون من او را بی‌حاشیه می‌خواهم. او یکی از بهترین‌هاست.

* حضور هواداران را در این بازی چطور دیدید؟
از هواداران واقعا ممنونم اما توقعم این بود که ورزشگاه حداقل برای این بازی پر شود. ما در کورس بودیم و انتظار داریم در این هفته‌های پایانی ما را حمایت کامل کنند. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد