وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

قربانی: همین که هواداران می‌گویند "پیروز با تعصب" برایم کافی است

 قربانی: همین که هواداران می‌گویند "پیروز با تعصب " برایم کافی است 

پیروز قربانی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: از نتیجه راضی نیستم چون برای برد به تهران آمده بودیم که متاسفانه بازی مساوی شد.

وی ادامه داد: به نظر من این دیدار از کیفیت خوبی برخوردار نبود. در کارهای هجومی برنامه‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم اجرا کنیم. البته کسب یک امتیاز هم از تیم پر طرفدار استقلال بد نیست اما ای‌کاش 3 امتیاز را گرفته بودیم.

قربانی درباره علت نرفتنش به سمت نیمکت استقلال گفت: هواداران استقلال همواره به من محبت داشتند و در این دیدار هم من را مورد لطف خود قرار دادند. همین که به من می‌گویند "پیروز با تعصب " برایم کافی است. هیچ موقع خاطراتم را با آنها فراموش نمی‌کنم و از آنها ممنونم که مرا تشویق می‌کنند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
سناومنا شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 22:00 http://www.sevom-computer.blogfa.com

مرسی که سرزدی،
شماکجای هستی؟
بیااهواز،خوشحال میشیم،شهرخشنگیه،بهت خوش میگذره.
بابای

سناومنا شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 22:54 http://www.sevom-computer.blogfa.com

سلام
آره شنیدم.....
چرا دوس داری بیای اهواز؟؟؟
چی درموردش شنیدی؟؟؟
فعلا......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد