وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

امیرآبادی: با اجازه کادرفنی به خانه رفتم

امیرآبادی: با اجازه کادرفنی به خانه رفتم

۱۴ اسفند ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مهدی امیرآبادی قهر خود از استقلال را تکذیب کرد. وی دراین باره طی گفت‌وگویی با سایت رسمی استقلال اعلام کرد، من برای بازی با مس جزو لیست 18 نفره نبودم و از این رو با اجازه کادرفنی به منزل رفتم. امیرآبادی در ادامه گفت: کادرفنی در این بازی به من استراحت دادند تا برای بازی‌های بعد آماده‌تر باشم. برای حاشیه‌سازانی که با اخبار کذب به دنبال بر هم زدن آرامش تیم ما هستند متاسفم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد