وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: این حرف‌ها،‌دشمن شادکن است

مظلومی: این حرف‌ها،‌دشمن شادکن است

۱۳ اسفند ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی حرف‌های جباری را در خور اعتنا می‌داند، اما جدی نمی‌گیرد. سرمربی استقلال می‌گوید:
از آنجا که اگر با این سخنان برخورد نشود، از نظر مدیریت تیم دچار اشکال می‌شویم و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، لازم است یک واکنش معقول نشان داد، و الا تمام اهالی جامعه فوتبال، به ویژه همه هواداران و طرفداران استقلال می‌دانند که یک صدم این ادعاها نیز درست نیستند.
مظلومی از کدام بخش سخنان جباری بیشتر دلخور است. آنجا که مدعی شده نفراتی با هو، جنجال و شلوغ‌بازی وارد تیم می‌شوند و بازی می‌کنند؟
پوزخندی تلخ،‌ تمام چهره مظلومی را می‌پوشاند،‌ نه! دل من را چیز‌های دیگری شکسته است. من اصلاً واکنش شخصی ندارم. مظلومی را همه می‌شناسند. آیا من در همه عمر ورزشی‌ام یک باج کوچک داده‌ام که حالا این دومی‌اش را قبول کنم. نه! بحث من شخصی نیست در این میان به استقلال ظلم شده، به استقلال توهین شده، منافع و مصالح استقلال مورد توجه قرار نگرفتند. اصل این است. در پس فردای مسابقه با السد دو روز مانده به مسابقه با مس کرمان، استقلال را دچار حاشیه می‌کنند. آن هم چطور آن هم توسط چه کسی؟
بازیکنی که هم استقلال در تمام این سال‌ها و هم من،‌از روز اول مربیگری‌ام در استقلال پای او ایستاده‌ایم. شنیدن این حرف‌ها از زبان جباری بیشتر اذیتم کرده است.
از مظلومی می‌خواهیم، به یکی، دو مورد مشخص‌تر بپردازد. می‌گوید نمی‌توانم، جباری به همه چیز ما گیر داده. توپ‌های ما غلط است. پیراهن‌های ما غلط است. برخوردمان با هوادار شهرستانی غلط است تیم ارنج کردنمان غلط است، بازیکن عوض کردن‌مان غلط است. تمرین کردن‌مان هم اگر و اما دارد.
از این همه بی‌انصافی چه بگویم. من مهم نیستم، استقلال این وسط کدام کوتاهی را کرده است. در حالی که باید همه نیروهایمان را جمع کنیم تا موفق باشیم. باید آثار این سخنان را جمع کنیم. حتی با پیش کشیدن مسئله تمرین، خواسته‌اند در کادرفنی شکاف ایجاد کنند. به همین دلیل جباری باید در کمیته انضباطی منظور و مقصود خود را توضیح بدهد. این حرف‌ها، ‌جز دشمن شاد کردن چه فایده‌ای دارد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد