وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

گزارش تمرین امروز استقلال / درگیری کوشکی با پورحیدری ، اخراج جبا

 گزارش تمرین امروز استقلال / درگیری کوشکی با پورحیدری ، اخراج جباری

تمرین تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل مس کرمان آماده می‌کند از ساعت 15 امروز در زمین چمن مصنوعی مجاور کمپ اصلی تیم‌های ملی قرار دارد، برگزار شد.
در ابتدای تمرین بازیکنان استقلال مدام در مورد مجتبی جباری و مصاحبه وی علیه مسئولان باشگاه صحبت می‌کردند.
کادر فنی و سرپرست تیم استقلال نیز در همین خصوص تشکیل جلسه داده و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که جباری در تمرینات استقلال حضور پیدا نکند.

در حالی که بازیکنان استقلال همگی وارد زمین شده بودند، بیژن کوشکی که خود را برای تمرین آماده کرده بود از سوی سرپرست استقلال فرصت این کار را پیدا نکرد.
در این لحظه کوشکی با ناراحتی به پورحیدری گفت که چرا نباید با تیم تمرین کنم؟ مگر چه کاری انجام داده‌ام؟ که منصور پورحیدری در پاسخ به وی گفت شما در اختیار کمیته انضباطی باشگاه هستید و تا زمان تشکیل جلسه این کمیته حق حضور در تمرینات را ندارید.
در این لحظه کوشکی ناراحتی خود را نشان داد و نسبت به سرپرست تیم استقلال اعتراض کرد. فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال نیز که قصد آرام کردن این بازیکن را داشت، کوشکی را به سمت ماشینش برد و سرانجام این بازیکن محل تمرین را ترک کرد.

محور اصلی تمرینات امروز به انجام کارهای تاکتیکی و کار با توپ اختصاص داشت و محمد محمدی، دروازه‌بان استقلال نیز به دویدن به دور زمین پرداخت و در بخشی از کارهای تاکتیکی تیمش شرکت کرد.

در حالی که 10 دقیقه از تمرین گذشته بود، مجتبی جباری با لباس تمرین خودش را به محل تمرین رساند که در این لحظه پورحیدری اجازه تمرین به این بازیکن هم را نداد و جالب این که جباری که انگار از همه چیز بی‌خبر بود، دلیل این ممانعت را از پورحیدری پرسید که پاسخی از وی دریافت نکرده و پس از 5 دقیقه تماشای تمرین، ورزشگاه را ترک کرد.

نکته جالب اینکه آرش برهانی، مهاجم استقلال که ماشینش در یکی از اتوبان‌های تهران بنزین تمام کرده بود به کمک اعضای استقلال پس از 10 دقیقه تأخیر به محل تمرین آمد.
تمرینات امروز آبی‌پوشان ساعت 16:30 به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال تهران شنبه آینده از هفته بیست و پنجم رقابت‌‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد