وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

صادقی: نوه امام(ره) گفت که من استقلالی‌ام

صادقی: نوه امام(ره) گفت که من استقلالی‌ام/ امیدوارم سپاهان و ذوب آهن مساوی کنند

ما باید 3امتیاز را بگیریم و حتی تساوی هم به درد استقلال نمی‌خورد. دیدار سپاهان و ذوب آهن هم برای تیم‌های بالای جدول مهم است و امیدوارم مسابقه با تساوی به پایان برسد چون این نتیجه به سود استقلال خواهد بود

2011/2/11 12:56:00

سایت گل ـ بازیکنان استقلال در ایام دهه فجر به دیدار سیدحسن خمینی نوه امام خمینی(ره) رفتند که ملاقات آبی‌پوشان با نوه امام نکات جالب توجهی داشت. امیرحسین صادقی مدافع استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در خصوص این دیدار می‌گوید:« دوست داشتم نوه امام(ره) را از نزدیک ببینم و فکر می‌کنم ملاقات روحیه‌ بخشی بود. ایشان از لحاظ اطلاعات فوتبالی فوق‌العاده بودند و بحث‌هایی را در مورد مسائل روز فوتبال انجام دادیم. در ضمن ایشان گفتند که من استقلالی‌ام و طرفدار این تیم هستم.»

صادقی ادامه می‌دهد:« حاج آقا معتقد بودند که در زمان‌های قدیم به اندازه الان پول در فوتبال نبود و من هم به ایشان گفتم که  آن زمان هم پول بود و فوتبال هم راحت‌تر از الان بود. او تأکید داشت که فوتبالیست‌ها از مسائل حاشیه‌ای باید دوری کنند و فقط باید روی فوتبال تمرکز کنند.»

صادقی در مورد بازی این هفته تیمش مقابل پیکان خاطرنشان می‌کند:«‌ ما باید 3امتیاز را بگیریم و حتی تساوی هم به درد استقلال نمی‌خورد. دیدار سپاهان و ذوب آهن هم برای تیم‌های بالای جدول مهم است و امیدوارم مسابقه با تساوی به پایان برسد چون این نتیجه به سود استقلال خواهد بود.»


نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 15:36 http://www.fun-center.blogsky.com/

سلام دوست دار فرهاد مجیدی . خوبی ؟
اگه میشه به وبم سر بزن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
قبلش منو با اسم «مرکز سرگرمی» بلینک

آرمان جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 16:10 http://www.fun-center.blogsky.com/

سلام . لینکیدمت
راستی همین الان یک مطلب جدید هم نوشتم ، لطف کن نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد