وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

اخبار کوتاه باشگاه استقلال تهران ....

 اخبار کوتاه باشگاه استقلال تهران .... 

استقلالى ها شنبه راهى قزوین مى شوند
اعضاى تیم فوتبال استقلال براى دیدار با پیکان،شنبه عازم قزوین خواهند شد. کاروان تیم فوتبال استقلال روز شنبه ۲۳ بهمن ماه باید ساعت ۱۳ و ۳۰ در هتل المپیک حضور یابند تا با اتوبوس براى دیدار با پیکان قزوین راهى این شهر شوند. آبى پوشان در قزوین میهمان هتل مرمر قزوین خواهند بود. شایان ذکر است؛ ۲ تیم پیکان قزوین و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست ودوم لیگ برتر روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه با قضاوت محسن قهرمانى در ورزشگاه شهیدرجایى شهر قزوین به مصاف هم خواهند رفت.

دعوت از استقلال و پرسپولیس براى حضور در تورنمنت ۸ جانبه جام ولایت
در نشست هفته آینده ۶ باشگاه لیگ برترى تهران برگزارى دومین دوره تورنمنت جام ولایت با شرکت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس و تیم هاى بزرگ خارجى بررسى مى شود.در این نشست که با حضور سیدرضا افختارى مدیرکل تربیت بدنى استان تهران و مدیران ۶ باشگاه تهرانى لیگ برتر شامل؛ استقلال ، پرسپولیس ، استیل آذین ، راه آهن ، سایپا و نفت تهران برگزار خواهد شد برنامه ریزى و پیش بینى هاى لازم براى برگزارى دومین دوره جام ولایت به میزبانى اداره کل تربیت بدنى تهران بررسى خواهد شد.با توجه به برگزارى این تورنمنت پیش از آغاز لیگ یازدهم در این نشست خواسته هاى فنى تیم هاى لیگ برترى براى حضور در این تورنمنت و شرایط تیم هاى داخلى و خارجى شرکت کننده در این رقابت ها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت .نخستین دوره تورنمنت ولایت با شرکت شش تیم استقلال، پرسپولیس، راه آهن، سایپا و تیم فوتبال امید ایران طى روزهاى ۲۶ تیر تا ۲ مرداد ماه در ورزشگاه تختى برگزار شد که با قهرمانى تیم فوتبال امید به پایان رسید.

گلزنى فرهاد مجیدى بعد از ۱۱۴ روز! فرهاد مجیدى که بعد از بازى استقلال و استیل آذین از سوى پرویز مظلومى با لیونل مسى مقایسه شد، آخرین بار روز بیست و سوم مهر ماه و مقابل پرسپولیس توانسته بود براى آبى پوشان گلزنى کند.فرهاد مجیدى که در بازى استقلال و استیل آذین ستاره میدان بود، بعد از ۱۱۴ روز بار دیگر موفق به گلزنى براى استقلال شد!فرهاد مجیدى که بعد از بازى استقلال و استیل آذین از سوى پرویز مظلومى با لیونل مسى مقایسه شد، آخرین بار روز بیست و سوم مهر ماه و مقابل پرسپولیس توانسته بود براى آبى پوشان گلزنى کند. مجیدى از هفته یازدهم لیگ برتر و دربى تهران تا بازى هفته بیست و یکم مقابل استیل آذین بحران زده، موفق به گشودن دروازه حریفان نشده بود.کاپیتان استقلال که بعد از ۱۰ مسابقه لیگ برتر و فاصله زمانى ۱۱۴ روزه طلسم گل نزدن را شکست، این فصل در جام حذفى نیز با وجود صعود استقلال به نیمه نهایى هیچ سهمى در گلهاى زده تیمش نداشته است.

امیرحسین صادقى:مجیدى روى پیراهنش تعصب دارد
امیرحسین صادقى مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: صحبت ها در مورد فرهاد مجیدى نباید رسانه اى مى شد چون بحث ها فقط به فتح الله زاده و مجیدى مربوط مى شود و پیراهن ستاره استقلال آن قدر بزرگ است که این حاشیه ها در تیم جاى نداشته باشد.وى ادامه داد: فرهاد مجیدى نیز بازیکن بزرگى است که با تعصب و غیرت براى تیم فوتبال استقلال بازى مى کند و همیشه در خدمت تیم خود است.صادقى خاطرنشان کرد: در بازى با استیل آذین خیلى خوب بازى کردیم و مزد زحمات خود را در این دیدار گرفتیم و با این پیروزى به رده دوم جدول صعود کردیم.وى ادامه داد: امیدوارم در بازى هاى آینده روند روبه رشد خود را حفظ کنیم و شرایط طورى باشد که مصدومان تیم هرچه زودتر به بازى ها بازگردند.

غیبت جبارى در بازى با پیکان هافبک همیشه مصدوم استقلال تهران را باید غایب آبى پوشان در بازى با پیکان قزوین دانست.مجتبى جبارى على رغم آنکه از بند مصدومیت رهایى یافته، در بازى با پیکان نیز آبى پوشان را همراهى نمى کند. از آنجا که زمین قزوین کیفیت لازم را ندارد، استقلالى ها بازهم به جبارى استراحت داده اند تا خود را براى بازى هفته بیست و سوم آماده کند. دیدار تیم هاى استقلال و پیکان روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید رجایى قزوین برگزار مى شود.

جریمه مجیدى بخشیده شده است برخلاف ادعاى مسئولان باشگاه استقلال شنیده هاى ما حاکى از آن است که فرهاد مجیدى وقتى در تمرینات حضور یافت که جریمه او از سوى فتح الله زاده بخشیده شد.مسئولان استقلال قصد نداشتند موضوع بخشیده شدن جریمه ۳۰ میلیونى مجیدى رسانه اى شود تا اقتدار آنها زیر سوال نرود اما دیروز یکى از مسئولان باشگاه صراحتا به این موضوع اشاره داشت که فرهاد وقتى در تمرین حاضر شد که جریمه اش از سوى مسئولان بخشیده شد.

محمدى: هنوز وضعیت مصدومیتم معلوم نیست
محمد محمدى دروازه بان مصدوم استقلال که گویا در این تیم با طالب لو به شکل نوبتى مصدوم مى شوند، گفت: هنوز وضعیت مصدومیتم معلوم نیست. وى افزود: من هم اکنون از وضعیت مصدومیتم خبرى ندارم همه چیز به پزشک تیم بستگى دارد.وى افزود:به نظر مى رسد که من به بازى مقابل پیکان در هفته ۲۲ لیگ برتر نمى رسم.او در پایان خاطرنشان کرد: پیروزى مقابل استیل آذین ما را به جایگاه قبل برگرداند.پیروزى مقابل پیکان که سرمربى کارآمدى دارد، بسیار سخت است ما مى توانیم با شکست این تیم به ذوب آهن نزدیک شویم

حجازى به دوبى رفت
مدیر فنى تیم فوتبال استقلال صبح دیروز عازم دوبى شد.ناصر حجازى براى انجام برخى امور شخصى صبح دیروز راهى دوبى شد. سفر پیشکسوت آبى پوشان به دوبى ۲ روزه است و پس از انجام امور شخصى براى شرکت در جلسه کمیته فنى استقلال قبل از دیدار مقابل پیکان به تهران برمى گردد. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد