وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

سکوت معنادار کاپیتان فرهاد مجیدی در پایان دیدار استقلال - استیل

 سکوت معنادار کاپیتان فرهاد مجیدی در پایان دیدار استقلال - استیل آذین!  

ببخشید من حرف نمی زنم.» و این تنها پاسخ فرهاد مجیدی است در پایان بازی استقلال با استیل آذین. مسابقه ای که او یکبار دیگر ستاره اش بود. 95 دقیقه بازی و دوگل از سه گل آبی ها که معنایش این بود:« پیروزی استقلال برابر استیل آذین.»
 

فرهاد مجیدی که پس از 10 روز به تمرینات استقلال برگشت . بازگشتی در پی دعوایی با شخص مدیرعامل تیم . مجیدی ، کاپیتان استقلال که به دلیل نرفتن به تمرین تیمش با جریمه ای 30 میلیون تومانی مواجه شد و کمی بعد به دلیل تداوم قهرش متهم شد به کم فروشی و داشتن رابطه مخفیانه با مدیریت پیشین تیم. اینکه پول هایش را گرفته اما برای تیم از دل و جان بازی نمی کند و...

آخرین بار باشگاه استقلال در بیانیه ای اعلام کرده بود به خاطر هواداران تیم به مجیدی اجازه می دهند از ظهر 12 بهمن به تمرینات برگردد. حرکتی که مجیدی را وا داشت به تمرینات برگردد . این اعلام دعوت آزمونی بود برای کاپیتان که ثابت کند برای پول از استقلال قهر نکرده. او به تمرینات برگشت و چون همیشه خاموش و بی صدا کارهایش را از سر گرفت. در مقابل مصاحبه های سران باشگاه که بازگشت او را حاصل تماس های تلفنی طویل المدت می دانستند ، تنها سکوت کرد و نه تاییدی برای این گفته ها داشت و نه تکذیبی برای شان.

میدان مسابقه اما مجالی بود برای فرهاد . دو گل ، سه امتیاز و یک برد شیرین. تماشاگران که در این روز سرد به سختی تعداد شان 5 هزار نفر می شد سر از پا نمی شناختند و همه یکصدا با تمام وجود شان فریاد می کردند:« فرهاد مجیدی» و او برای شان با هیجان دست تکان می داد. آنها که درباره شان گفت:« خوشحالم که توانستم باعث خوشحالی هواداران باشم. » و بعد فقط سکوت بود که تحویل خبرنگاران داد و برای کارش این دلیل را آورد :« فکر می کنم حرف نزنم بهتر باشد ، ببخشید.»

او که در پایان بازی به عکس همه هم تیمی هایش لباس فرم باشگاه را به تن نداشت ، با لباس یکدست سفیدش ، ساک دستی اش را کشید و رفت . مجیدی حتی سوار اتوبوس باشگاه هم نشد و به تنهایی از ورزشگاه رفت. او انگار تنها آمده بود که گل بزند و برود. آمده بود در سکوت اعتراضش را اعلام کند و تمام.

او که پرویز مظلومی ، سرمربی استقلال درباره اش گفت:« فرهاد برای تیم من یک نعمت است. خیلی خوشحالم که دوباره او را در تیمم دارم و این بحران را پشت سر گذاشته ایم!» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد