وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد برای ما نعمتی است

فرهاد برای ما نعمتی است

مظلومی: از بازیکنان دلگیرم

سرمربی استقلال گفت: با وجود برتری برابر استیل‌‌آذین از بازیکنان دلگیرم.


  پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل استیل آذین اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما از بچه‌ها دلگیرم. آنها بعد از گل سوم می‌توانستند از موقعیت‌های خود استفاده بهتری کنند و نتیجه بهتری کسب کنیم. به هر حال مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.
وی درباره اینکه رقبا با از دست دادن امتیاز این موقعیت را برای استقلال فراهم کردند تا اینکه بتواند به رده دوم صعود کند گفت:‌ ما جایگاهی را که از دست داده بودیم پس گرفتیم. اتفاقات هر هفته رقم می‌خورد و باید روی همه بازی ها حساب کرد. دنبال این نیستیم که رقبای ما نتیجه نگیرند. در سه هفته استقلال یک امتیاز کسب کرد ولی اکنون قضیه برعکس شده است.

سرمربی استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی و اینکه اگر این بازیکن را در اختیار نداشت چه اتفاقی می‌افتاد عنوان کرد: ما مجیدی را به راحتی از دست نمی‌دهیم. خوشبختانه هم باشگاه و هم او کوتاه آمدند و او بازگشت خوبی به استقلال داشت. هر تیمی مهره کارآمدی دارد. فرهاد برای ما نعمتی است. مثل تیم بارسلونا که اگر مسی را در اختیار نداشته باشد نصف نیرویش را از دست می‌دهد. فرهاد بازیکن متعصبی است. البته اگر ما بازیکنی را در اختیار نداشته باشیم جایگزین ها می‌توانند این جای خالی را به خوبی پر کنند.
مظلومی درباره گلی که دریافت کردند گفت:‌ ما روی صحنه غافلگیر شدیم. به هر صورت به تیمم تبریک می‌گویم.

وی درباره اینکه چرا از عمران زاده و کوشکی استفاده نکرده است گفت: ما روی برنامه نفرات خود را چیده بودیم. بیرون ماندن یک بازیکن نشانه ضعف نیست. سه جام را در پیش داریم و به تناوب از بازیکنان استفاده می‌کنیم. پژمان منتظری و امیرحسین صادقی در بازی با شهرداری یاسوج عملکرد خوبی داشتند و از آنها استفاده کردیم.
مظلومی درباره حضور کم تماشاگران گفت: من در این باره احساس نگرانی می‌کنم. بازی که در وسط هفته باشد همین طور می‌شود. اکثر تماشاگران یا محصل یا کارمند هستند و بهتر است بازی ها در روز تعطیل انجام شود.
سرمربی استقلال همچنین درباره هوار ملامحمد گفت:‌ دیگر درباره او صحبت نمی‌کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد