وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

حاشیه های دیدار استقلال - استیل آذین

 حاشیه های دیدار استقلال - استیل آذین  

*در شرایطی که تصور می شد بعد از حدود 40 روز تعطیلی لیگ هواداران فوتبال به ویژه علاقه مندان به تیم های پرسپولیس و استقلال با شروع دوباره لیگ با حضور خود در ورزشگاه ها به گرمای لیگ اضافه می کنند، چنین چیزی صورت نگرفته است.
پس از اینکه روز گذشته هواداران پرسپولیس استقبال کمی از بازی این تیم مقابل نفت از خود نشان دادند، امروز هواداران استقلال نیز استقبال خوبی از دیدار امروز تیمشان مقابل استیل‌آذین که مسابقه حساسی به شمار می رود به عمل نیاورده اند.

*وحید طالب لو در صحنه ای از بازی پس از اینکه توپ زنیدپور به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد تیر دروازه خود را بوسید اما لحظاتی بعد دروازه اش باز شد.

* هواداران تیم استقلال از نبود سیاوش اکبرپور در ترکیب استیل‌‌آذین متعجب شدند.

* محمد خاکپور سرمربی استیل ‌آذین قبل از بازی به سمت نیمکت استقلال رفت. از سوی استقلال نیز امیر حسین صادقی به سمت نیمکت استیل‌آذین رفت.

* حسین کعبی بازیکن تیم استیل‌‌آذین از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کند.

*حسین کاظمی وقتی قصد بیرون رفتن از زمین را داشت با هو شدن هواداران استقلال روبرو شد. او در ابتدای مسابقه هم به سمت نیمکت آبی ها نرفت. هواداران استقلال شعار " پیراهن آبی بابا غیرت داره " کاظمی را مورد خطاب خود قرار داده بودند. البته پرویز مظلومی بلافاصله از هواداران استقلال خواست به شعارهای خود علیه کاظمی خاتمه دهند.

* پرویز مظلومی بعد از به ثمر رسیدن گل سوم توسط مهدی سید صالحی تا نقطه کرنر پیش آمد و به این بازیکن تبریک گفت. سید صالحی اولین بازی خود در لیگ برتر در فصل جاری را انجام داد.

* وقتی محسن خلیلی بازیکن استیل‌آذین قصد داشت وارد زمین شود با واکنش هواداران استقلال روبرو شد. هواداران این تیم به دلیل گلزنی خلیلی در سال های گذشته به این تیم از این بازیکن خاطره خوبی ندارند.

* نکته قابل توجه غیبت علی پروین و علی فتح الله زاده در ورزشگاه آزادی است.

* میلاد زنیدپور وقتی زمین بازی را ترک کرد باند دست خود را به زمین پرتاب کرد.

*پس ازاتمام نیمه اول هواداران استقلال به شدت فرهاد مجیدی را تشویق کردند و کاپیتان استقلال نیز برای آنها دست تکان داد.

* در حالی که عادل فردوسی پور گزارشگر بازی استقلال و استیل آذین قصد داشت به سمت جایگاه خود برود به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد. او پاسخ هواداران استقلال را با تکان دادن دست داد و همین حرکت او باعث شد هواداران استقلال او را بیش از قبل تشویق کنند.

* علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال از سوی هواداران این تیم به شدت تشویق شد.

* مهرزاد معدنچی، سوشا مکانی، علی نظری جویباری، رضا رجبی، علی امیری، دکتر امین نوروزی، خروطی و محمد محمدی در جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کنند.

*در آغاز نیمه دوم و هنگامی که بازی شروع شده بود به جز صادق درودگر سرپرست استیل آذین هیچ کس روی نیمکت این تیم حضور نداشت و مربیان و بازیکنان ذخیره استیل آذین یک دقیقه پس از شروع مسابقه روی نیمکت قرار گرفتند. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد