وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح‌ا...زاده: استقلال درکانادا و آمریکابازی می‌کند و پول می‌گیرد

 فتح‌ا...زاده: استقلال درکانادا و آمریکابازی می‌کند و پول می‌گیرد 

 

دیدید یک میلیون جریمه دادگاه Cas توهم بود
 

پروژه آلفا سرانجام روز چهارشنبه گذشته در دادگاه Cas فیفا مورد بررسی قاضی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد استقلال قرارداد جدیدی را با این شرکت جهت برگزاری 2 یا 3 دیدار دیگر در خارج از کشور منعقد کند. فتح‌ا...زاده که از این بابت خوشحال به نظر می‌رسید توضیح داد که چطور پس از 3 سال این پرونده در شرف مختومه شدن قرار گرفت. او همچنین در مورد مجیدی، ملامحمد و رسیدن استقلال به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی هم صحبت کرد.
چطور شد که با مسوولان شرکت آلفا به توافق رسیدید؟
پس از تشکیل جلسه قاضی صحبت‌های خودش را انجام داد و سپس از طرفین خواست تا در صورت تمایل در خارج از محیط دادگاه با یکدیگر صحبت کنند و در صورت امکان این مشکل میان خودمان برطرف شود.
شما هم پذیرفتید؟
چرا که نه!‌ بنده به اتفاق آقایان کوشان‌فر و عاصی(مدیران شرکت آلفا) و وکلای‌مان در اتاقی کنار دادگاه حدود یک ساعت با هم مذاکره کردیم و با توجه به اینکه ظرف مدت سه سال گذشته بنده مسوولیتی نداشتم تا با این عزیزان صحبت کنم در این فرصت با هم حرف زدیم و توافق کردیم که طی 2 ماه آینده قرارداد جدیدی بین باشگاه استقلال و شرکت آلفا منعقد شود تا ما 2 یا 3 بازی را در خاک کانادا و آمریکا برگزار کنیم.
با هزینه چه کسی؟
با هزینه شرکت آلفا که ضمن تامین همه مخارج باشگاه در رفت و برگشت، مبلغ جداگانه‌ای را نیز به باشگاه بپردازند.
چه زمانی این قرارداد منعقد می‌شود؟
به زودی. شاید ظرف 10- 12 روز آینده. چرا که ما باید حداکثر تا پیش از 2 ماه دیگر قرارداد جدیدمان را به دادگاه Cas ارسال کنیم.
با این حساب پرونده مختومه شد؟
تقریبا...
اما 2 ماه پیش سایت روشن‌نیوز خبر داده بود که باشگاه استقلال در پرونده آلفا محکوم شده و باید یک میلیون دلار جریمه بپردازد!‌ با این حساب باشگاه جریمه نشده بود؟
خیر! این موضوع مربوط به توهمی بود که برای برخی به وجود آمده بود. ما یک پیش‌نویس خیلی قوی داشتیم که آن را ارائه کردیم. البته این شکایت ظرف سه سال گذشته از سوی کسی به این شکل پیگیری نشد و شما دیدید که چطور بنده با یک جلسه دیدار با این عزیزان هموطن(کوشان‌فر و عاصی) این مشکل را برطرف کردم. شکر خدا ما مشاوران و وکلای حاذقی داشتیم و طرف مقابل‌مان هم که ایرانی بودند به خوبی با این مساله کنار آمدند. بنده فقط امیدوارم وقتی در مورد افراد صحبت می‌کنیم و اتهامی را به آنها نسبت می‌دهیم خدا را هم در نظر بگیریم.
موضع باشگاه در قبال مجیدی چیست؟
باشگاه قبلا موضع خود را مشخص کرده بود و کمیته انضباطی هم رای خودش را صادر کرده بود. حالا هم که فرهادخان به تمرینات بازگشته است خوشحالیم و قطعا استقلال در آینده با همه نفرات خودش باقدرت به میادین بازخواهد گشت.
محمد باز هم نیامد!‌ وضعیت او به چه ترتیب است؟
آخرین خبر همانی است که داشتیم. فعلا منتظریم تا این طلسم بشکند و حوار وارد تهران شود.
بازی حساس جام حذفی را هم که بردید!‌ حالا فکر نمی‌کنید برای فینال کار سختی در انزلی دارید؟
از این بابت خیلی خوشحالم و این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. در مورد بازی در انزلی هم باید بگویم که همه مسابقات سخت هستند و امیدوارم به زودی استقلال را در فینال جام حذفی ببینیم.
و بازی برابر استیل‌آذین؟
بازی آسانی نیست و خبر داریم که این تیم هم در طول تعطیلات بازسازی خوبی داشته است اما همانطور که می‌دانید ما استقلالیم و در آزادی باید برنده شویم. رقابت‌ از این پس جدی‌تر است و حق از دست دادن امتیاز را نداریم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد