وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد فردا به قلب استیل‌آذین می‌زند

فرهاد فردا به قلب استیل‌آذین می‌زند  

یک روز پس از پیروزی استقلال مقابل شهرداری یاسوج فرهاد مجیدی به تمرین‌ها بازگشت.
در بازتاب خبر بازگشت مجیدی به تمرین‌ها این گونه آمده است: «با تماس فتح‌ا...‌زاده سوءتفاهم‌ها میان مدیرعامل باشگاه و کاپیتان برطرف شد و فرهاد مجیدی به تمرین‌ها بازگشت. صرفنظر از اینکه چه کسی با مجیدی تماس گرفته و او به تمرین‌ها بازگشته این موضوع در آستانه بازی استقلال مقابل استیل‌آذین می‌تواند به سود آبی‌ها باشد. مدتی بود که رابطه میان فتح‌ا...‌زاده و فرهاد مجیدی شکرآب شده بود اما با عادی شدن این روابط به نوعی آرامش هم به اردوگاه آبی بازگشته است. البته پیش از این هم پیش‌بینی می‌شد که به زودی روابط میان فتح‌ا...‌زاده و فرهاد مجیدی عادی شده و این دو با هم آشتی کنند اما سفر حاجی به سوییس اندکی برای هواداران این تیم نگران کننده می‌نمود که مبادا این ماجرا کش پیدا کند اما در هر حال موضوع ختم به خیر شد تا در آستانه بازی حساس هفته بیست و یکم خیال مظلومی هم از بابت خط آتش تیمش آسوده بشود.
مجیدی در ترکیب اصلی مقابل استیل‌آذین
فرهاد مجیدی به احتمال فراوان فردا مقابل استیل‌آذین بازی خواهد کرد. او که از سه‌شنبه در تمرین‌های استقلال حاضر شده و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخته است و البته تمرین‌های اختصاصی هم انجام داده می‌تواند مقابل حریف هفته بیست و یکم استقلال بازی کند. بازگشت احتمالی مجیدی به ترکیب اصلی استقلال خیال مظلومی را بابت غیبت آرش برهانی آسوده خواهد کرد. مهاجم استقلال در این بازی سه اخطاره است و طبق قوانین سازمان لیگ بازیکنی که 3 کارت زرد بگیرد یک بازی محروم خواهد شد. حضور مجیدی در خط حمله استقلال نگرانی‌های پرویز مظلومی را به حداقل می‌رساند چرا که وی طی روزهای اخیر بابت خالی بودن خط حمله‌اش ابراز ناراحتی کرده بود اما اکنون مظلومی با دست بازتری ترکیب تیمش را خواهد چید. به احتمال فراوان مجیدی و سیدصالحی در خط حمله کنار هم قرار می‌گیرند و اسماعیل شریفات پشت سر این دو.

سرعت فرهاد و کندی مدافعان حریف
مدافعان میانی استیل‌آذین به شدت کند هستند و بازیکنی که از سرعت قابل قبولی برخوردار باشد می‌تواند آنها را به زحمت بیندازد. کاظم برجلو و ماتیوس آلونسو دو مدافع وسط استیل‌آذین مقابل استقلال هستند که کندی آنها به مدد استقلال خواهد آمد. فرهاد مجیدی بازیکنی است که مهارت خاصی در فرار از میان مدافعان حریف دارد. شاید یکی از دلایلی که سبب شد آبی‌ها به دنبال بازگرداندن مجیدی باشند همین موضوع باشد. آنچه مسلم است سرعت مهار نشدنی مجیدی در چنین شرایطی به کار خواهد آمد و برد استقلال را نزدیک‌تر خواهد کرد. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد