وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

چند عکس از تمرین استقلال

چند عکس از تمرین استقلال 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid0098 شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 21:17 http://www.fcsorkhabi.vcp.ir

سلام برشما ورزش دوست عزیز( به خصوص استقلال)
وبلاگ خوبی داری ولی اینطوری آمارت بالا نمیره من یه پیشنهادی دارم من یک وبلاگ دارم درمورد پرسپولیس و استقلال به یک نویسنده استقلالی هم احتیاج دارم ئر حال حاضر ما 3 نفر هستیم اگه توهم دوست داشته باشی میتونی به ما کمک کنی وبلاگمون تازه تاسیس شده ولی آمارش بدک نیست ما قصد داریم یکی از وبلاگ های بزرگ و پربازدیدش کنیم که من مطمئنم میشه
اگه قبول کنی ممنون میشم میتونی چند روز آزمایشی کار کنی تا ببینی خوشت میاد یانه منتظر جوابت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد