وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پرونده آلفا با تفاهم برای برگزاری سه دیداردوستانه خاتمه یافت

فتح الله زاده: پرونده آلفا با تفاهم برای برگزاری سه دیداردوستانه خاتمه یافت

سرپرست باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه پرونده آلفا با تفاهم بین طرفین و قرار برگزاری سه دیدار دوستانه خاتمه یافت.


   ''''''''علی فتح الله زاده '''''''' با اشاره به حل پرونده آلفا خاطرنشان کرد: رییس دادگاه در جلسه با ما اعلام کرد که این مسئله وضعیت خاصی نیست و می توان با تفاهم آن را برطرف کرد. به همین خاطر در حاشیه جلسه با مسئولان پرونده آلفا صحبت هایی را انجام دادیم که خوشبختانه این مذاکرات به شکل مثبتی پیش رفت.

 

 

متن کامل در ادامه مطلب

سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: طبق مذاکرات انجام شده ، قرار شد که قرارداد جدیدی را با مسئولان شرکت آلفا امضا کنیم و پس از آن برای انجام سه دیدار دوستانه راهی کانادا شویم.
فتح الله زاده افزود: مسئولان این شرکت به زودی به تهران می آیند تا در مورد جزییات برگزاری بازی و امضای قرارداد ، مذاکراتی را با مسوولان تیم استقلال انجام دهند، چرا که باید نتیجه را تا دو ماه دیگر به دادگاه تحویل دهیم.
وی گفت: هنوز زمان دقیق این مسابقات مشخص نیست، اما به احتمال زیاد در تعطیلات تابستان ، سفری را به کشور کانادا خواهیم داشت.
* این هفته آخرین موعد هوار ملا محمد است
سرپرست باشگاه استقلال در مورد ماجرای'''''''' هوار ملا محمد '''''''' و تداوم غیبت های وی تاکید کرد: در این مورد صحبت های زیادی انجام شده است ولی تاکید می کنم که این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد دارد و نمی تواند برای تیم دیگری بازی کند.
فتح الله زاده این هفته را آخرین مهلت حضور هوار در تمرینات استقلال دانست و خاطرنشان کرد: کادر فنی درخواست کرده است که تاپایان این هفته ، تیم را با تمام بازیکنان در اختیار داشته باشد تا برنامه هایش را برای لیگ قهرمانان آسیا و ادامه بازی های لیگ برتر به طور کامل پیاده کند.
وی ادامه داد: اگر هوار تا پایان هفته نیاید ، برخوردهای خود را آغاز می کنیم. این بازیکن پیش از این نیز مشکلاتی را برای حضور در ایران داشته است ولی از این به بعد دیگر هیچ عذر و بهانه ای را قبول نمی کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال درمورد امضای قرارداد هوار با باشگاه قبرسی و درخواست ITC این بازیکن از فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: هوار پیش از مذاکره با استقلال با باشگاه قبرسی هم مذاکره کرده بود و شاید به همین خاطر آنها در خواست ITC این بازیکن را داشته اند.
فتح الله زاده افزود: مسئولان باشگاه قبرسی پس از استعلام متوجه شدند که وی با استقلال قرارداد دارد و نمی تواند برای این تیم بازی کند.
* نبود کریمی در استیل آذین فرقی به حال استقلال ندارد
سرپرست باشگاه استقلال همچنین با اشاره به بازی فردای این تیم برابر استیل آذین گفت: استیل آذین پس از حضور''''''''علی پروین '''''''' تغییراتی در سیستم بازی خود داشته است و این تیم از نظر بازیکن یکی از پر مهره ترین تیم های حاضر در لیگ به حساب می آید. به همین خاطر بازی دشواری با این تیم خواهیم داشت.
فتح الله زاده یادآور شد: هر چند استیل آذین در نیم فصل اول دچار مشکلاتی بود و حواشی فراوانی داشت ولی قطعا در نیم فصل دوم چهره عوض می کند و مشکلات خود را پشت سر می گذارد.
وی ادامه داد: البته ما هم استقلال هستیم و از تعطیلات نیم فصل خود به خوبی بهره برده ایم. بازیکنان استقلال آماده و سر حال هستند و تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می برند.
سرپرست باشگاه استقلال همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم حضور علی کریمی برابر استقلال تاکید کرد: کریمی بازیکن بزرگ و موثری است ولی هیچ تیمی به یک بازیکن وابسته نیست و حتی در صورت وجود کریمی در استیل آذین، ترسی از وی نداشتیم.
* باید سرمربی خارجی درجه یک بیاوریم
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد بلاتکلیفی فدراسیون در انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: همکاران ما در فدراسیون فوتبال درتلاش هستند تا یک مربی درجه یک خارجی را به کار بگیرند تا کارش را هر چه زودتر در تیم ملی شروع کند.
وی افزود: نظر شخصی من هم حضور یک سرمربی درجه یک است،‌ اما اگر قرار است یک مربی درجه دوم یا سوم خارجی بیاوریم همان بهتر که سرمربی داخلی ، هدایت تیم ملی را در اختیار بگیرد.

 سرپرست باشگاه استقلال در پایان در مورد عدم قبول سرمربیگری موقت تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی تاکید کرد: قلعه نویی مربی بزرگ و کلاسیکی است. اگر قرار است مربیان داخلی هدایت تیم ملی را عهده دار شوند ، بهتر است همان طور که در باشگاه ها حمایت می شوند ، روی نیمکت تیم ملی نیز از آنها حمایت شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد