وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال : لطفا در مورد هوار از من سوال نکنید !

 سرمربی استقلال : لطفا در مورد هوار از من سوال نکنید !  

پرویز مظلومی عنوان کرد: تیم شرایط خوبی دارد. به لحاظ بدنی هم به وضعیت ایده‌آلی رسیدیم. فردا حریف خوبی مثل استیل‌آذین داریم که مهره های خوب و با تجربه ای دارد. بازی با استیل‌آذین همیشه حساس بوده و به همین دلیل حاشیه هایی دارد.
وی افزود: برای رویارویی با استیل‌آذین اصلا به موقعیت این تیم در جدول نگاه نمی کنیم. من فکر می کنم تعطیلات برای هر دو تیم مفید بوده است. سعی می کنیم در این دیدار 3 امتیاز را بگیریم و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت مصدومان این تیم گفت: امید روانخواه و محمد محمدی امروز ام آر آی خواهند گرفت ولی به بازی استیل‌آذین نمی رسند. جباری هم تمرینات خود را آغاز کرده است.
وی در مورد تمرین روز گذشته این تیم در ورزشگاه مرغوبکار اظهار داشت: با توجه به اینکه زمین نوبنیاد از برف پوشیده بود مجبور شدیم به مرغوبکار بیاییم. با توجه به شرایط زمین مدت زمان تمرین را کاهش دادم تا بازیکنان آسیب نبینند.

مظلومی در ارتباط با عدم حضور هوار ملا محمد تاکید کرد: در مورد عدم حضور این بازیکن دیگر از من سوال نپرسید. من در مورد بازیکنی که در اختیار دارم می توانم صحبت کنم و کاری انجام دهم. وقتی بازیکنی نیست چه باید بگویم. باشگاه خودش پیگیر این موضوع است و به سادگی آن را رها نمی کند.
وی یادآور شد: نبود این بازیکن خیلی به ما ضربه می زند. ما باید یک بازیکن خارجی می گرفتیم و هوار را جذب کردیم. باشگاه هم نمی دانست که چنین اتفاقی رخ می دهد. مدیربرنامه های این بازیکن هم باید جوابگو باشد.
سرمربی استقلال در خصوص حضور گده و تاثیر او عنوان کرد: او شناخت لازم را از فوتبال ایران دارد و مثل بقیه همکاران است.

سرمربی آبی‌پوشان در خصوص تمرین تیم نونهالان استقلال بدون گرمکن در هوای سرد، گفت: من این موضوع را از مسئول تیم پرسیدم و گفت که به آنها گرمکن داده شده اما خودشان می خواهند این طور تمرین کنند. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد