وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

جباری : اگر با عجله تمریناتم را آغاز کنم باز هم خانه نشین می شوم

جباری : اگر با عجله تمریناتم را آغاز کنم باز هم خانه نشین می شوم!  

 جبارى: آنقدر از خط میانى انتقاد نکنید، خسته شدیم!

مجتبى جبارى، هافبک تیم استقلال از شرایط ایده آلى برخوردار نیست و به همین علت نمى تواند آبى ها را در بازى آینده این تیم همراهى کند.جبارى معتقد است شرایط طورى پیش مى رود که باید با این اوضاع خود را وفق دهد و هر زمانى که پزشکان صلاح دیدند درترکیب قرار بگیرد. وى گفت: پزشکم اجازه حضور در تمرینات جدى و فشرده را نمى دهد و آنها به من اعلام کردند اگر با عجله تمریناتم را آغاز کنم باز هم مجبور مى شوم درخانه بنشینم و از تلویزیون بازى ها را ببینم. دوست دارم هر چه سریعتر این مشکلات حل شود و به همین علت ناچارم شرایطى که با آن رو برو شدم را حل و فصل کنم.جبارى ادامه داد: دوست ندارم باز هم رباط زانویم پاره شود و ناچار شوم یک فصل از تمرینات دور باشم. استقلال به یک یا دو مهره نیازى ندارد و این شرایط باعث مى شود که من با شرایط بهترى کار کنم و آماده شوم. البته در میانه میدان مشکلاتى داریم که براى نیم فصل دوم این مسایل و مشکلات را حل مى کنیم تا دیگر در این پست از ما انتقاد نکنند. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد