وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح اله زاده: استقلال واقعی نیم فصل دوم رونمایی می شود

فتح اله زاده: استقلال واقعی نیم فصل دوم رونمایی می شود 

مربیان و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا ناکامی های قبل را جبران کنند باید به مجموعه اطمینان کرد تا با آرامش کار خود را انجام دهند.


  علی فتح اله زاده سرپرست باشگاه استقلال شرایط تیمش در اردو را مورد بررسی قرار داد و پس از راضی کردن هوار محمد برای حضور در استقلال به تهران بازگشت تا امور مربوط به تیم را در باشگاه دنبال کند وی معتقد است که استقلال برای مسابقات نیم فصل دوم آماده شده است. علی فتح اله زاده سرپرست باشگاه استقلال تهران در مورد شرایط تیم گفت:«شرایط تیم عالی است و ما امیدواریم که استقلال واقعی را در مسابقات نیم فصل دوم بینیم از ابتدای فصل نیز عنوان شد که با شرایط خاص جمع آوری این تیم، بازیکنان و مربیان به زمان نیاز دارند و هم اکنون باید منتظر رونمایی تیم مورد نظر باشیم. »
 وی افزود: «مربیان و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا ناکامی های قبل را جبران کنند باید به  مجموعه اطمینان کرد تا با آرامش کار خود را انجام دهند.»
  فتح اله زاده در پایان تاکید کرد:«تیم ملی در مقابل عراق و کره شمالی بسیار عالی نتیجه گرفت، پیش از اتمام مرحله مقدماتی به مرحله بعدی صعود کردیم. ایمان مبعلی در پیروزی ایران مقابل عراق بسیار تاثیر داشت و با اینکه تیم ملی تنها یک نماینده از استقلال همراه خود دارد اما باید گفت همین یک نماینده برای تیم ملی کافی است تا آنها از آمادگی بازیکنان استقلال نهایت استفاده را ببرند و بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.»

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشاد دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 22:56 http://taakpar.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
من لینکتون کردم
در ضمن فرهاد جان رو هم بی اندازه دوست دارم
لطفا منو به نام وبسایت تک پر لینک کنید
http://takpar.co.cc

amirhossein سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 15:24 http://khodadadi2011.blogfa.com

درود بر استقلال و استقلالی

شما را با اسم طرفداران فرهاد مجیدی لینک کردم. امیدوارم شما نیز مرا با اسم نوشته های یک دانش آموز ورامینی لینک کنی. خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد