وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

سلام دوستان عزیز

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و استقلالیهای گل گلاب

اومدم تا یه چیزی هم از خودم بنویسم

آخه تو این چند روز تعدادی از دوستان عزیزم اومده بودن انتقاد کرده بودن که چرا همش داری از سایتهای دیگه کپی میکنی، یکم از خودت بنویس!! چند تا ازین پرسپولیسیا هم اومدنو به ما چند تیکه انداختن.

من کلی زحمت میکشم، میرم تو سایتا، مطالبو کپی میکنم، بعد میام پیستش میکنم و ......!!!


به هر حال ممنونم از شما استقلالیهای عزیز که با وجود تکراری بودن مطالب بازم به ما سر میزنین.


ایشالله در مواقع لزوم از خودم هم مطلب مینویسم.


نظر یادتون نره

مرسی

بای


نظرات 2 + ارسال نظر
نفیس دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 16:23

افریییییییین
یه روزه امید پیدا شد

farshad دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 17:59 http://taakpar.persianblog.ir

سلام دوست خوبم

وبلاگ خوبی داری

در وبلاگ تک پر منتظرتونم

مرســــــــــــــــــــــــــــــی

taakpar.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد