وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

میداودی یک ماه دیگر عصا را کنار می‌گذارد

میداودی یک ماه دیگر عصا را کنار می‌گذارد

میلاد میداودی مهاجم مصدوم استقلال با حساسیت خاصی مراحل درمانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و اگر به کلینیک باشگاه استقلال بروید، خواهید دید که این فوتبالیست جنوبی با چه انگیزه‌ای مراحل درمانی را انجام می‌دهد. او در حال حاضر فقط روزی دو ساعت فیزیوتراپی می‌کند و اکثر ساعات روز را در منزل خود سپری می‌کند تا هر چه زودتر به شرایط طبیعی رسیده و دوباره فوتبال بازی کند. 
امین نوروزی پزشک استقلال در مورد آخرین وضعیت میلاد می‌گوید: «او مثل یک فوتبالیست حرفه‌ای مراحل درمانی‌اش را با دقت پشت سر می‌گذارد و نسبت به این موضوع به هیچ عنوان بی توجه یا بی نظم نیست. همین باعث خواهد شد تا روند بهبودی میداودی با سرعت بیشتری طی شده و او این مصدومیت سخت را پشت سر بگذارد.» 
میلاد در شرایطی فیزیوتراپی می‌کند که هنوز با عصا راه می‌رود و شاید این موضوع کمی او را آزار بدهد. نوروزی در پاسخ به این سوال که میلاد تا چه زمانی باید با عصا راه برود می‌گوید: «این وضعیت فعلا ادامه خواهد داشت ولی میداودی تا دو هفته دیگر می‌تواند یکی از عصاهایش را کنار بگذارد. روند بهبودی مصدومیت او خوب پیش می‌رود و با این شرایط میلاد تا یک ماه دیگر عصایش را هم کنار گذاشته و می‌تواند بدون مشکل خاصی راه برود.» 
میلاد در این روزهای سرد زمستان فقط دلخوش به این است که این مصدومیت سخت را پشت سر بگذارد و او اگر دچار این بدشانسی بزرگ نمی‌شد، حالا همراه با سایر ملی‌پوشان در جام ملت‌های قطر حضور داشت. او در بدترین زمان ممکن دچار این مصدومیت سخت شد و جام ملت‌ها چیزی جز حسرت برای او باقی نگذاشت. البته او امیدوار به آینده است و هیچ چیز برای میداودی تمام شده نیس

نظرات 1 + ارسال نظر
farideh جمعه 24 دی 1389 ساعت 15:21 http://farhadjo0o0o0on.blogfa.com

sallam
ishala milad har che zodtar barmigarde
merc az inke sar zadi dadashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد