وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پایان کابوس مصدومیت‌های آبی

پایان کابوس مصدومیت‌های آبی

استقلال پس از تعطیلات 37 روزه لیگ که تاکنون نزدیک به دو هفته از آن گذشته مصدومی نخواهد داشت. به گفته دکتر امین نوروزی پزشک باشگاه استقلال اگر اتفاق خاصی در این مدت رخ ندهد استقلال تنها با یک مصدوم (میلاد میداودی) وارد مسابقات لیگ برتر 
خواهد شد. 
استقلال تا قبل از آغاز تعطیلات لیگ برتر مصدومان بسیاری داشت که هر یک با غیبت‌های خود مشکلات مظلومی را برای طراحی سیستم بازی افزایش می‌دادند. با عبور از این بازه زمانی اما دست مظلومی برای انتخاب بهترین روش بازی و بهترین نفرات باز خواهد شد. اگرچه غیبت میلاد میداودی تا دو سه ماه دیگر ادامه خواهد داشت و باعث کاهش توان هجومی استقلال خواهد شد اما قطع به یقین بازگشت مجتبی جباری و محسن یوسفی و چند بازیکن مانند فرهاد مجیدی و آرش برهانی که به طور صددرصد آماده نبودند یا امیرحسین صادقی که در بازی‌های اخیر تیمش آسیب جدی دید می‌تواند به توان تاکتیکی آبی‌ها بیفزاید. در چارچوب دروازه هم اوضاع به کام آبی‌ها خواهد بود چرا که پس از تعطیلات، محمد محمدی به شرایط ایده‌آل می‌رسد و آنگاه مظلومی می‌تواند با دست بازتری دروازه‌بان اول خود را انتخاب کند. چنانچه تعطیلات لیگ با یکی دو هفته تاخیر آغاز می‌شد، شاید استقلال نتایج بدتری هم می‌گرفت. 2 شکست پایانی استقلال در لیگ حاصل غیبت متعدد بازیکنان در بازی با ذوب‌آهن و فولاد خوزستان بود و ادامه لیگ چه بسا بر تعداد مصدومان استقلال می‌افزود و صدمات جبران ناپذیری را به استقلال وارد می‌کرد. 
*** 
به قول ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی استقلال پس از تعطیلات دیگر بهانه‌ای برای باختن نخواهد داشت. شاید یکی از دلایلی که باعث شده پیشکسوتان باشگاه استقلال این جمله را به زبان بیاورند: «پرویز مظلومی و دستیارانش پس از تعطیلات دیگر بهانه‌ای نخواهند داشت»، آگاهی از این مهم باشد که همه مصدومان به شرایط ایده‌آل می‌رسند و می‌توانند استقلال را در لیگ همراهی کنند. نکته ای که پزشک استقلال هم آن را تایید کرده و معتقد است اگر طی روزهای باقیمانده تا آغاز لیگ مصدوم جدیدی روی دست استقلال نماند این تیم با تمام نیروهایش در ادامه مسابقات لیگ حاضر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد