وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

صادقی: می‌خواهیم صد سال سیاه دل داوران به حال استقلال نسوزد

بعضی حاشیه‌سازان نوک بینی خود را هم نمی‌بینند
صادقی: می‌خواهیم صد سال سیاه دل داوران به حال استقلال نسوزد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهیم صد سال سیاه دیگر دل داوران به حال ما نسوزد که برای ما پنالتی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص آخرین وضعیت خود و مصدومیتش در بازی با فولاد اظهار داشت: در این مسابقه ضربه‌ای به عضله ساق پایم برخورد کرد که اندکی درد پایم را بیشتر جلوه داد اما با کمک دکتر نوروزی و همچنین دکتر ستوده از فردا در کنار تیم تمرین می‌کنم و امیدوارم برای بازی با ذوب‌آهن آماده شوم.
وی در خصوص اینکه اگر مقابل فولاد بازی نمی‌کرد چنین اتفاقی نمی‌افتاد،‌گفت: به هر حال با تیم به اهواز رفتم و این هم از شانس من است. باید بگویم آسیب‌دیدگی من ربطی به قبل نداشت و این بار از جای دیگری دچار ضربه خوردگی شدم.
مدافع استقلال در خصوص اینکه چرا این تیم در این فصل این همه بازیکن مصدوم دارد، گفت: فوتبال پیشرفت کرده و مشکلات بدنی یکی از عوامل مصدومیت بازیکنان است. باید اعتراف کنم فوتبال ایران خشن شده و اندکی نیز برنامه‌ریزی‌ها باعث شده تیم‌هایی که مجبورند هر 4 روز یک بار بازی کنند، فشار بیشتری را متحمل شوند و درصد مصدومیت آنها بالاتر رود.
وی ادامه داد: بازیکنی مثل میلاد میداودی یا فرهاد مجیدی وقتی مصدوم می‌شوند، بیشتر به چشم می‌آیند ولی مشکل بزرگ تیم ما غیبت میداودی است.

مدافع استقلال در خصوص اینکه شایعه شده جباری برای فرار از انتقادات مصدومیت‌ها از روی نیمکت اعتراض کرده تا اخراج شود و دلیل غیبتش در بازی آینده را اخراج عنوان کند، تصریح کرد: چنین مسائلی نیست. به ما گفته‌اند درباره داوری صحبت نکنید اما قضاوت مرادی داشت روی اعصاب ما راه می‌رفت. نمی‌دانم چرا این بازی را به آقای مرادی دادند ولی باید اعتراف کنم پنالتی که برای استقلال گرفته شد اصلا پنالتی نبود. شاید آقای مرادی دلش سوخت که به خاطر عقب بودن ما آن هم با 4 گل برای استقلال پنالتی گرفت اما اگر طرز تفکر داوران دلسوزی برای استقلال است، می‌خواهم بگویم که صد سال سیاه نیازی به دلسوزی آنها نداریم چون این تیم بزرگتر از آن است که به پنالتی گرفتن داوران محتاج باشد.
صادقی با انتقاد از جوی که علیه استقلال به راه افتاده بود، گفت: مرتضی کریمی یکی از بهترین کمک داوران ایران است که در آن صحنه یک تصمیم گرفت و تا هفته‌ها جو بدی علیه استقلال به راه افتاد اما حالا 4-5 هفته‌ای است که حرفی نمی‌زنیم و سکوت می‌کنیم.

صادقی در ادامه در خصوص وضعیت بازیکنان آسیب دیده این تیم مثل هادی شکوری، سیدصالحی، محمدی، جباری، میداودی،‌مجیدی و همچنین خودش گفت: از یک ماه دیگر که به آسیا برویم به تمامی بازیکنان نیاز داریم اما هادی شکوری آماده شده و سیدصالحی در این تعطیلات به جمع ما اضافه می‌شود. بقیه بازیکنان نیز شرایط سنگین و خاصی ندارند و بزرگترین دغدغه استقلال غیبت میداودی است.
مدافع تیم استقلال در پایان با انتقاد از برخی که از استقلال انتقاد می‌کنند، گفت: مشکل استقلال این گونه صحبت‌ها نیست. در سال‌های گذشته علیرضا اکبرپور، سبو شهبازیان و داوود حق‌دوست با مصدومیت به استقلال آمدند و ما این شرایط را تجربه کرده‌ایم. فکر می‌کنم استقلال مشکلات حادتری دارد که نمی‌توانم به آنها اشاره کنم و آن مسائل را به شما بگویم اما اعتقاد دارم اینها اصلا مشکل نیست و حاشیه‌سازان نوک دماغشان را نمی‌بینند و آنجایی که باید انتقاد کنند حتی به عقل‌شان هم نمی‌رسد که از چه چیزی ایراد بگیرند.

www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد