وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

خداحافظی چند استقلالی‌ در بازی خداحافظی باقری

خداحافظی چند استقلالی‌ در بازی خداحافظی باقری 

سرپرست باشگاه استقلال گفت: افرادی که خبر محکومیت استقلال را زده‌اند دون پایه و حقیر هستند و باید از آنها پرسید آیا از این موضوع خوشحال می‌شوند؟


   علی فتح‌الله‌زاده در مورد دیدار با علی سعیدلو، وضعیت استقلال، خبرسازی برای این باشگاه از یک سایت خبری مبنی بر محکومیت استقلال در پرونده قرارداد با شرکت آلفا و مسائل دیگر صحبت های زیر را با خبرنگار ورزشی مطرح کرد:

*از دیدار با آقای سعیدلو بگویید؟ 
جلسه خوبی بود. البته استقلال که خیلی مشکلی نداشت اما صحبت های خوبی مطرح شد. سعیدلو هم رهنمودهای خود را برای دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام کرد. من و کاشانی هم مثل قبل مشکلاتی که داریم را مطرح کردیم.

* محور صحبت ها در مورد چه چیزی بود؟ 
دو باشگاه درباره کمپ هایی که در حال ساخت است، صحبت کردند. سعیدلو قول داد موانع برای ساختن این دو کمپ برداشته شود. همچنین در مورد تقویت دو تیم هم حرف هایی زده شد.

* در مورد احضار شدنتان هم حرفی شد؟ 
سعیدلو گفت که این نظر او نبوده و به طور سهوی این کلمه نوشته شده است. به هر حال استقلال در جدول در جایگاه دوم قرار دارد آن هم در شرایطی که همه تیم ها تا دندان مسلح هستند. فاصله تیم ها میلیمتری است. موقعیت استقلال با پرسپولیس خیلی فرق می کند. آنها چند هفته متوالی است که دچار مشکلاتی شدند و البته این چیزها در فوتبال اتفاق می افتد. اصلا به خاطر همین چیزها است که تورنمنت و لیگ برگزار می کنند تا تیمی که واقعا مستحق است قهرمان شود. ما در لیگ تیم هایی داشتیم که حتی تا مدت ها صدرنشین بودند اما به لیگ دسته اول سقوط کردند.

*با برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس موافقت صد در صدی کردید؟ 
چرا که نه. ما هم چند بازیکن خوب داریم که فرصتی برای بازی خداحافظی آنها نداشتیم و این فرصت خوبی است که در کنار خداحافظی کریم باقری این بازیکنان ما هم خداحافظی کنند.

* مثلا چه کسانی؟ 
بهتر است فعلا اسم نیاورم. باید ابتدا بررسی کنیم و بعد اعلام کنیم. هم من و هم کاشانی با برگزاری این مسابقه موافقیم تا بلکه برگزاری این مسابقه باعث رونق لیگ شود. متاسفانه برنامه بازی ها طوری است که هواداران کمتری به ورزشگاه می آیند. برگزاری بازی در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعت 14 در شرایطی که اکثر سرکار و مدرسه هستند باعث شده استقبال کمتری از مسابقات شود. ما نمی خواهیم سرمایه های اصلی خود را از دست بدهیم.

* اما سابقه نداشته که تیم های استقلال و پرسپولیس بازی دوستانه انجام دهند و گفته می شود با برگزاری این دیدار موافقت نمی شود... 
ما هم یک جورهایی دوست داریم کارهای غیر عادی انجام دهیم.

*مظلومی هم موافق برگزاری این بازی هست؟ 
با او صحبت خواهم کرد. به هرحال برگزاری این مسابقه می تواند سودمند باشد. استقلال و پرسپولیس باید سالی دو سه تا بازی با هم انجام دهند تا رونق فوتبال بیشتر شود.

*ظاهرا مجتبی جباری بار دیگر مصدوم شده است... 
بله. مجتبی جباری مشکلاتش زیاد است. خیلی هم تلاش می کند که بتواند به استقلال کمک کند. ما هم باید به او این کمک را کنیم تا در شرایط خوب به میدان برود. این یک ماه تعطیلی فرصت خوبی است که حسابی به او برسیم تا بتواند به استقلال کمک کند.

* به اردوی ترکیه می روید؟ 
در حال تدارک رفتن این سفر هستیم. نظر مظلومی ترکیه است و امروز و فردا مشخص می شود می رویم یا نه.

* شنیدیم قصد دارید از یک سایت خبری و واعظ آشتیانی به خاطر درج خبری منبی بر محکومیت استقلال در پرونده آلفا شکایت کنید. 
من نگفتم می خواهم از واعظ شکایت کنم. گفتم از این سایت چی چی نیوز که می گویند منتسب به واعظ آشتیانی است، شکایت می کنم. این جور خبرسازی ها کار آدم های حقیر و دون پایه است که فکر کردند تا استقلال یک باخت آورده می توانند تیم را به حاشیه ببرند.این کارها شنیع، بد و ناجوانمردانه است. من می گویم آقای محترم با ما مشکل داری با سایر ایرانی ها که مشکل نداری، خوشحال می شوی که یک تیم ایرانی محروم شود؟ یکی از متهمان این پرونده دوستان قبل از ما هستند که یک سال تمام این پرونده را بررسی نکردند تا کار به اینجا بکشد. از طرفی آن سوی پرونده هم با افراد ایرانی سر و کار داریم و چه بسا که ما با هم به توافق برسیم و کار به دادگاه بعدی نکشد. دوستان ما از جو مثبت بین باشگاه و افراد آن طرف پرونده ترسیده اند. باشگاه استقلال به عنوان یک مرجع حقوقی و خودم به عنوان یک فرد حقیقی از این افراد شکایت خواهیم کرد.

* در مورد بازی با ذوب‌آهن صحبت کنید. می دانید که هفته گذشته این تیم در یک قضاوت جنجالی بازی را از مس برده است؟ 
همه ما قانون را در مورد اتفاق افتاده در بازی مس و ذوب‌آهن می دانیم و ضربه باید تکرار می شد اما اینکه چرا در این دیدار چنین اتفاقی نیفتاده را باید خود مسئولان جواب دهند. به نظرم حق تیم مس کرمان خورده شد. ما هم روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن بازی سختی پیش رو داریم اما باید هواداران خود را راضی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد