وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

سه خاکریز تا صدور مجدد جواز آسیایی


سه خاکریز تا صدور مجدد جواز آسیایی
۲۲ آذر ۱۳۸۹

 

جام حذفی با برگزاری 4 مسابقه پیگیری شد، فولاد با شکست استیل‌آذین و ملوان با غلبه بر تراکتور به نیمه نهایی راه یافتند. سپاهان هم با 4 گلی که زد حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه آزادی شد. در آن سوی جدول در یاسوج حریف استقلال مشخص شد. شهرداری یاسوج که در مرحله قبل ذوب‌آهن را در اصفهان حذف کرده بود این بار کاوه تهران را شکست داد تا حریف آبی‌پوشان شود. راه استقلال برای آسیایی شدن مشخص شده است. سه برد و عبور از سه خاکریز تا صدور مجدد جواز حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ...
استقلال امسال ثابت کرده معمولا در برابر تیم‌های بزرگ راحت‌تر بازی می‌کند و حتی بهتر هم نتیجه می‌گیرد. اگر این منطق را بپذیریم استقلال تا قهرمانی بازی به بازی با حریفانی قدرتمندتر بازی دارد و با این استناد کار استقلال در ابتدا سخت‌تر از انتهاست. شهرداری یاسوج، ملوان و یکی از سه تیم پرسپولیس، سپاهان و فولاد پایان داستان استقلال در جام حذفی در سال فوتبالی 90-89 خواهد بود. شرایط استقلال به گونه‌ای است که می‌تواند از راه لیگ هم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، استقلال 89 با پتانسیلی که دارد از این قابلیت برخوردار است تا ششمین قهرمانی جام حذفی ایران را همین امسال جشن بگیرد.
سیامک محمدنور www.fcesteghlal.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
فریده دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 21:44 http://www.farhadjo0o0o0on.blogfa.com

نه این ای دی من نیست مال یکی دیگست از ام گرفتنش اینی که الان داره برات نظر میده فریده نیست من دوست فریده هستم ولی من مطالب وبلاگ رو مینویسم اگه بخوای میتونم بگم فریده ایدیشو بده یا اینکه ادت کنه ببخشید من نمیتونم ادت کنم اما همه ی این نظرات که برات اومد من نوشتم من صاحب اصلی وبلاگ نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد