وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مبعلی: عذرخواهی می‌کنم و جریمه را می‌پذیرم

تهمت زنندگان را به خدا واگذار می‌کنم
مبعلی: عذرخواهی می‌کنم و جریمه را می‌پذیرم

خبرگزاری فارس: هافبک استقلال با عذرخواهی از مسئولان و هواداران گفت: جریمه 10 میلیونی‌ام را می‌پذیرم.

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز خود در باشگاه استقلال عنوان کرد: بابت توضیح دادن در مورد اخراجم در بازی روز گذشته، جلسه ای با نظری جویباری و امیری برگزار کردم. با توجه به اینکه شاید حضورم در ادامه مسابقه باعث می شد تیم 3 امتیاز را کسب کند 10 میلیون تومان جریمه نقدی شدم.
وی افزود: رسما از فتح الله زاده، سایر مسئولان استقلال، کادرفنی و هواداران عزیز عذرخواهی می کنم و به همین دلیل این جریمه را می پذیرم اما همچنان عقیده دارم اهانتی به داور نکردم و بی دلیل اخراج شدم.
مبعلی در خصوص اینکه گفته می‌شود وی برای اینکه مقابل فولاد خوزستان بازی نکند اخراج شده، گفت: همیشه نان حلال به خانه ام برده ام. من مسلمان هستم و اعتقاد دارم تمام کسانی که چنین حرف هایی می زنند تهمت زده اند و آنها را به خدا واگذار می کنم.

www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد