وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مبعلی: داور اشتباهش را، با اخراج بازیکن شهرداری تلافی کرد


مبعلی: داور اشتباهش را، با اخراج بازیکن شهرداری تلافی کرد
۲۰ آذر ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، ایمان مبعلی هافبک تیم استقلال درخصوص اخراجش در بازی مقابل شهرداری تبریز گفت: من اصلا حرفی به داور نزدم که مستحق دریافت کارت قرمز باشم و فقط وقتی داور خطا گرفت، به او اعتراض ساده‌ای کردم که هیچ گونه حرف رکیک یا زشتی هم بر زبان نیاوردم.
اطرافیان من، همگی من را می‌شناسند و من واقعا نمی‌دانم چرا داور به من کارت قرمز داد. شما حتی عکس‌العمل سایر بازیکنان را هم دیدید چون من هیچگاه نمی‌خواهم شرایط تیمم را بد کنم و با اخراجم، باعث تغییر روند بازی شوم.
وی افزود: اخراج من واقعا غیرمنطقی بود و من می‌خواهم بدانم آقای داور چه گزارشی رد خواهند کرد که توجیه درستی برای اخراج من باشد. وقتی فرهاد مجیدی به علت کاری که نکرده محروم و جریمه می‌شود پس من هم باید این طور اخراج شوم!
من در فوتبال ایران دیده‌ام که حرف‌های بسیار زشت به داور می‌زنند اما هیچ برخوردی نمی‌شود و واقعا نمی‌دانم چرا به اعتراض ساده من کارت قرمز نشان داد.
مبعلی درخصوص گزارش گزارشگر این بازی هم تصریح کرد: من اگر می‌خواستم بازی فولاد را از دست بدهم می‌توانستم بگویم مصدومم و نمی‌توانم؛ پس دلیلی ندارد با گرفتن کارت قرمز و 10 نفره کردن تیمم سفر به اهواز را از دست بدهم.
من نان حلال به خانه‌ام می‌برم و نمی‌دانم چرا گزارشگر یک بازی باید باعث ایجاد چنین حرف و حدیث‌هایی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد