وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

صحبتهای برخی از بازیکنان استقلال بعد از بازی با شهرداری تبریز

صحبتهای برخی از بازیکنان استقلال بعد از بازی با شهرداری تبریز

بازیکنان تیم فوتبال استقلال معتقدند انگیزه بالای بازیکنان شهرداری تبریز اجازه نداد آنها در این بازی به پیروزی برسند

وحید طالب لو دروازه بان تیم فوتبال استقلال در مورد تساوی برابر شهرداری تبریز گفت: شهرداری برای فرار از انتهای جدول به کسب امتیاز از این دیدار نیاز داشت و همین امر کار ما برای رسیدن به پیروزی را سخت کرده بود. با این حال فکر می کنم که استقلال امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشت. 

پژمان منتظری مدافع آبی پوشان نیز گفت: ما موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اگر می خواهیم از صدر جدول فاصله نگیریم باید در بازی های بعدی جبران کنیم و امتیازات کامل را کسب کنیم. 

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه نتوانستیم به سه امتیازی که نیاز داشتیم دست پیدا کنیم. ما در این دیدار بد بازی نکردیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده به پیروزی برسیم و صدرنشین شویم. 

مجتبی جباری پس از تساوی بدون گل مقابل شهرداری تبریز گفت: حریف بازی خوبی انجام داد. البته آنها می‌خواستند استقلال را ببندند و تا حدودی نیز موفق بودند. 
وی درباره تعویق بازی به دلیل آلودگی‌ هوا گفت: ما تمرین کرده بودیم تا روز جمعه بازی کنیم و این تاخیر در برگزاری بازی تاثیر گذار بود. امروز هوای تهران با روز گذشته فرقی نداشت و حتی بدتر هم بود.


دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرداری تبریز در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز شنبه با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید. 

نظرات 1 + ارسال نظر
فریده یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 15:15 http://www.farhadjo0o0o0on.blogfa.com

سلام مرسی که سر زدی میتونی منو با هر اسمی که خواستی لینک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد