وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دیدید که امروز داوری به نفع استقلال نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دیدید که امروز داوری به نفع استقلال نبود.

پرویز مظلومی در حالی که هنوز وارد نشست خبری نشده بود در جمع خبرنگاران گفت: اینقدر می‌گویند داوری به نفع استقلال است ولی دیدید که امروز چنین چیزی نبود و ما چه مشکلاتی داشتیم. به هر حال خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم گلی که زدیم آفساید نبود و البته کارشناسان باید نظر بدهند. 
وی افزود: تیم حریف هم 9 نفره دفاع می‌کرد و چشم به ضد حمله داشت، فوتبال همین است. ما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. با توجه به موجودی که در خط حمله داشتیم از نفرات خود بهره بردیم. امروز با کمبود مهاجم روبه رو بودیم. آسیب دیدگی بازیکنان مشکلات را زیاد کرده و به همین دلیل خط حمله ما کم فروغ تر از روزهای گذشته بود. 

سرمربی استقلال درباره کارت قرمز ایمان مبعلی عنوان کرد: ما بازیکن کلیدی خود را از دست دادیم. برای او برنامه ریزی داشتیم. برای تیمی که دفاع می‌کند از دست دادن بازیکن زیاد مسئله‌ای نبود. ایمان کاری نکرد که بخواهد اخراج شود. او با بازیکن خودمان حرف زد نه با داور. رفیعی را دوست داریم اما امروز از خطاهای که روی بازیکنان استقلال می‌شد به راحتی گذشت. 
مظلومی درباره آلودگی هوا و انجام نشدن بازی در روز گذشته گفت: برای روز گذشته برنامه ریزی کرده بودیم اما برنامه ما را به هم ریختند. هوای امروز تهران با دیروز فرقی نکرده است. ما میزبان بودیم اما نتوانستیم از موقعیت میزبانی خود استفاده کنیم. هواداران کمی به ورزشگاه آمده بودند و این مسائل برای ما مشکل ساز است. 
سرمربی استقلال تصریح کرد: نمی‌دانم که جریان چه بود که بازی روز گذشته انجام نشد اما ما به عنوان میزبان بیشتر ضرر کردیم. هواداران استقلال در بازی‌های گذشته خوب استقبال کرده بودند اما امروز چون شنبه بود و دیروز بازی لغو شد تعداد کمی به ورزشگاه آمده بودند. 

وی در پایان در خصوص دلیل غیبت هوار ملا محمد گفت: او امشب وارد تهران می‌شود و فردا در تمرین شرکت می‌کند. هوار به دلیل لغو شدن پرواز تهران و بغداد نتوانسته بود به موقع بیاید اما ما در جریان کامل این مسئله بودیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد