وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی:دیروز هوا خوب بود، امروز آلوده شد،فردا دوباره خوب میشود؟!

مظلومی: دیروز هوا خوب بود، امروز آلوده شد ، فردا دوباره خوب می شود !؟

پرویز مظلومی درباره لغو دیدار امروز مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: اینکه چه داستانی باعث شده بازی لغو شود را باید از آقایانی پرسید که این کار را کردند. اگر آنها به فکر سلامتی بازیکنان هستند که نیستند، به این فکر نمی‌کنند که ما در طول هفته تمرین می‌کنیم و آیا فقط این مسابقه است که مشکل‌ساز است. 
وی افزود:‌ نمی‌دانم چه کسی این تصمیم را گرفته است. اگر قرار بر تعطیلی بود بگویند این فوتبال دو ماه تعطیل است تا ما هم این تمرینات را تعطیل کنیم. ما امروز همه جور برنامه‌ریزی کرده بودیم، هزینه کردیم، جلسه گذاشتیم. بازیکنان می‌دانستند چه کسی بازی می‌کند وچه کسی در ترکیب نیست. اکنون با این تیم چه کنم. 
سرمربی استقلال تاکید کرد: مجبور شده‌ایم هتل را تخلیه کنیم و وضعیت خیلی بدی داریم. اعصابم به هم ریخته است. بازیکنان بلاتکلیف هستند. ما کاملا آماده مسابقه بودیم. تیم شهرداری تبریز هم همین وضعیت را دارد. حداقل بگویند که فردا هم بازی برگزار نمی‌شود تا خیال‌مان راحت شود. 

مظلومی گفت: امروز و فردا چه معنی دارد. چرا ما را بلاتکلیف گذاشته‌اند. در اتوبوس به سمت ورزشگاه در حال حرکت بودیم و از رادیو شنیدیم که بازی لغو شده است. هیچ کس نباید با ما تماس بگیرد و این موضوع را اطلاع دهد. شما جای من بودید چه می‌کردید. اگر قرار باشد چنین جبهه‌های مختلفی در فوتبال باشد، ما به کجا می‌رویم.ب عدا می‌گویند چرا اعتراض می‌کنید. 
مظلومی تصریح کرد: بحث آلودگی هوای تهران چند روز است که مطرح شده، چه طور دیروز که بازی در تهران انجام شده هوا خوب بود اما امروز هوا بد شد. این مشکلات را باید ارگان‌ها بین خود حل کنند. اکنون تیم پیشکسوتان که همگی بالای 40 سال سن دارند در حال تمرین در کمپ تیم ملی هستند. کسی هم سکته نمی‌کند اگر قرار بر تغییر است چرا زودتر اعلام نمی‌کنند. 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا آمادگی بازی روز شنبه را دارند یا خیر، گفت: برای ما خیلی سخت است همین حالا مشکل جا داریم. من از مدیریت هتل المپیک تشکر می‌کنم که چند اتاق در اختیار ما گذاشته تا بازیکنان را 5-6 نفره در این اتاق‌ها جای دهیم. 
مظلومی با این سوال که چرا بازیکنان را آزاد نمی‌گذارد گفت: نمی‌توانم تیم را رها کنم. تغذیه این بازیکنان کنترل شده است. ما نمی‌توانیم چوب بی‌برنامگی آنها را بخوریم. این وضعیت واقعا ناراحت کننده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد