وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: خارج از خانه نبازیم و در خانه ببریم، قهرمان می‌شویم

89/06/19 - 21:38
3 بازیکن انتظاراتم را برآورده نکردند
مظلومی: خارج از خانه نبازیم و در خانه ببریم، قهرمان می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ اگر خارج از خانه نبازیم و در بازی‌های خانگی برنده شویم قهرمان لیگ خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک برابر مس کرمان اظهار داشت: فکر می‌کردم بازی سخت و پرفشاری را در پیش داشته باشیم. هر تیمی که مقابل استقلال قرار می‌گیرد انگیزه زیادی دارد.

وی ادامه داد: برنامه ما این بود که در 20 دقیقه اول بازی را کنترل کنیم. پیش‌بینی می‌کردیم مس هجومی کار را آغاز کند اما توانستیم بازی را در دست بگیریم و در نیمه اول به مهره‌های کلیدی مس مانند ادینهو اجازه خودنمایی ندادیم و او را مهار کردیم.

سرمربی استقلال افزود: در نیمه دوم قصد داشتیم هجومی کار را آغاز کنیم و به گل هم برسیم. من تجربه مربیگری در کرمان را دارم و می‌دانستم باید این کار را انجام دهیم از طرف دیگر با آنالیز بازی‌های مس متوجه بودیم این تیم روی توپ‌های سوم به گل می‌رسد و این نکته را به بازیکنان گوشزد کردیم که متاسفانه آنها این مسئله را خوب اجرا نکردند.

مظلومی با اشاره به نتیجه تساوی عنوان کرد:‌ خوشحالم بازیکنانم بعد از اینکه گل خوردند به بازی برگشتند و ما توانستیم بازی یک بر صفر باخته را مساوی کنیم. مس روی ضد حملات کار می‌کرد. من یک دفاع کم و یک مهاجم اضافه کردم و روش بازی تیم را تغییر دادم. با این حال اگر استقلال در بازی‌های خانگی پیروز شود و خارج از خانه بازنده نباشد در لیگ برتر قهرمان می‌شود.

سرمربی سابق مس در مورد وضعیت این تیم در فصل کنونی گفت:‌ به مرفاوی تبریک می‌گویم. تیمش نسبت به اول فصل بهتر شده است. مس کرمان اگر در هر بازی به همین شکل بازی کند می‌تواند به حریفانش 3،2 گل بزند. خوشحالم که دست پر کرمان را ترک می‌‌کنم و از هواداران مس و این باشگاه نیز به خاطر مهمان‌نوازیشان تشکر می‌کنم.

سرمربی استقلال با انتقاد از چند بازیکن این تیم عنوان کرد: اسم نمی‌برم اما دو سه بازیکن کلیدی ما انتظارات را برآورده نکردند. میلاد میداوودی هم نبود. این مشکلاتی است که ما داریم. با همین نفرات کار را ادامه می‌دهیم. مس در 25 دقیقه آخر مسابقه فقط به دفاع روی آورد و تیمش افت کرد. با این حال نتیجه تساوی عادلانه بود هرچند معتقدم بازیکنان استقلال باید در زمین فقط وظایف خود را انجام بدهند.

مظلومی در مورد ایمان مبعلی و شایعه اخراج او از استقلال گفت: ما بازیکنان بزرگ را به راحتی از دست نمی‌دهیم. مبعلی حرف‌هایش را تکذیب کرد و صحبت‌های او را وارونه جلوه دادند. او در مورد دیدار با سپاهان گفته بود بازی نکردنم فنی نبوده و حق داشت؛ چون مصدوم بود.

سرمربی استقلال در مورد مهار فرهاد مجیدی از سوی مدافعان مس گفت: بازیکنان حریف برای مهار او آمده بودند و به شدت او را تحت فشار قرار داده بودند. مس کرمان نیز مانند ما برنامه داشت البته در نیمه اول. ادینهو اصلا در بازی نبود و با تغییراتی که من در تیم ایجاد کردم او آزاد شد.

مظلومی در مورد تعداد بازیکنان ملی‌پوش استقلال اظهار داشت: دوست دارم از استقلال 5 یا 6 بازیکن و از مس 2 یا 3 بازیکن به تیم ملی دعوت شوند اما این نظر سرمربی تیم ملی است و ما هر تعدادی که ملی‌پوش داشته باشیم با کمال میل آنرا در اختیار تیم ملی می‌گذاریم و مشکلی در این زمینه نداریم. اگر چه حنیف عمران‌زاده به دلیل همراهی تیم ملی برابر مس خسته بود و ما مجبور شدیم او را تعویض کنیم.  

www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد