وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تنها تیمی هستیم که 30 درصد را در 7 هفته پرداخت کرده ایم

۱۴ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۵ب.ظ)
در طول 30 سال گذشته و پس از گذشت هفت هفته از لیگ 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار موج در مورد بحث مالی و بدهی های فصل گذشته بازیکنان این تیم اظهار داشت: مشکل مالی نداریم. تنها تیمی هستیم که در طول 30 سال گذشته و پس از گذشت هفت هفته از لیگ 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم. شاید در ایران فقط استیل آذین این کار را کرده باشد. تنها بحث بدهی های فصل گذشته بازیکنان است که به آنها گفتم باید در مراحل مختلف در قالب چک این بدهی ها پرداخت شود.
وی افزود: یکی از دلایلی که دادن این چک ها زمان می خواهد این است که به دلیل نداشتن هیات مدیره فعلا نمی توانیم به نام باشگاه چک بگیریم و اکنون هم که کارها پیش می رود من و مدیر امور مالی باشگاه یک حساب مشترک باز کرده ایم. همان طور هم که با سازمان لیگ به توافق رسیده ایم هزینه ها 50- 50 است.
سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا سازمان تربیت بدنی همه پول را به باشگاه پرداخت کرده یا خیر گفت: این پول قرار نبود یکجا پرداخت شود. آنها 20 درصد را داده اند و قرار است در فواصل مختلف پرداخت شود. در واقع باید باشگاه میزان پرداختی خود را همطراز با سازمان تربیت بدنی پیش ببرد. 

فتح الله زاده:

تنها تیمی هستیم که 30 درصد را در 7 هفته پرداخت کرده ایم

خبرگزاری موج -

www.mojnews.com

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام وقت بخیر وبلاگ زیبایی داری
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و لینک وب خود را به رایگان ثبت نمایید
سیستم ما به گونه هوشمند طراحی شده است که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس سیستم در هر سایت و یا وبلاگ خود یک لینک به رایگان ثبت و مدیریت نمایید.
با هربار نمایش لینک باکس توسط وب شما لینک شما به صورت خودکار به روز رسانی می شود
بلافاصله پس از درج کد لینک باکس در وب خود و ثبت لینک مورد نظر خود در سیستم لینک شما به لینک های فعال سیستم افزوده می شود.

سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایران
box.magicpc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد