وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تیموریان بر سر دو راهی استقلال و سپاهان

 ۱۵:۱۵ ,  ۱۳۸۹/۰۶/۰۸

تیموریان بر سر دو راهی استقلال و سپاهان / عمادرضا مانع اصفهانی شدن آندو

آندرانیک تیموریان برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران با دو باشگاه استقلال و سپاهان مذاکره کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای تعطیلی مسابقات لیگ برتر و در آستانه سفر تیم ملی به شرق آسیا برای دیدار با چین و کره جنوبی، موضوع بازگشت آندارنیک تیموریان به لیگ برتر ایران، اخبار روز فوتبال ایران را تحت تاثیر قرارداده است.

آندرانیک تیموریان خبر مذاکره خود با دو باشگاه استقلال و سپاهان را تایید کرده و مدعی شده بزودی به عضویت یکی از تیم‌های مطرح لیگ برتر درخواهد آمد.

باشگاه استقلال یکی از متقاضیان آندرانیک تیموریان است. استقلالی‌ها درخواست خود را با مدیربرنامه‌های تیموریان مطرح کرده و رسما خواهان تیموریان شده‌اند. رقم پیشنهادی باشگاه استقلال و ترافیک در خط میانی این تیم تیموریان را برای پذیرش پیشنهاد آبی پوشان به تردید انداخته است.

 

پاهان گزینه دیگر آندرانیک تیموریان است. سپاهانی‌ها که در هفت هفته گذشته نتایجی دور از انتظار کسب کرده و رتبه نازل دهم جدول را در اختیار دارند به دنبال تقویت تیم خود هستند اما برای جذب بازیکن جدید و مورد نیاز تیم بین کادر فنی و مدیریتی باشگاه اختلاف نظر وجود دارد.

ظاهرا مسئولان باشگاه سپاهان نقطه ضعف این تیم در فصل جاری را در خط حمله می دانند و اعتقاد دارند با جذب عمادرضا این مشکل برطرف خواهد شد، این در حالی است که امیر قلعه نویی تاکید دارد با جذب تیموریان خط میانی تیمش محکم شده و سازمان دفاعی این تیم تقویت می شود.

اختلاف نظر بین زردپوشان اصفهانی اگر به اتفاق نظر برسد، آندرانیک تیموریان به تیم پرستاره سپاهان می پیوندد و در فصل پیش رو این تیم را همراهی خواهد کرد.

شهراد ناظمی، مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید مذاکره با برخی باشگاه‌های لیگ برتری گفت: با چند تیم مذاکره کرده‌ایم و ظرف 48 ساعت آینده تکلیف آندو روشن خواهد شد.

www/mehrnews.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد