وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

سپاهان از بزرگی نام استقلال ترسیده بود

1389/06/07 14:29:34

هواداران نباید توهین کنند
حجازی در گفت‌وگو با ایسنا:
سپاهان از بزرگی نام استقلال ترسیده بود

 خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

رییس کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: سپاهان در نیمه نخست بازی با استقلال از بزرگی نام استقلال ترسیده بود و در نیمه دوم هم این استقلالی‌ها بودند که به دلیل تحلیل قوای جسمانی‌شان عقب کشیدند.

ناصر حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان اظهار کرد: خوشحالم که استقلال با کسب این پیروزی توانست همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. البته این استقلال هنوز کار دارد و ما تعطیلات دو هفته‌ای لیگ را به فال نیک می‌گیریم. این تعطیلات برای آماده شدن تیم ما بسیار مفید است تا بتوانیم کارهای‌مان را مرتب کنیم و بازیکنان بتوانند از دقیقه یک تا دقیقه 90 قدرتمندانه بجنگند.

وی افزود: در بازی با سپاهان تیم ما در نیمه نخست حریف را به شدت تحت فشار قرار داد اما در نیمه دوم به دلیل تحلیل رفتن قوای جسمانی بازیکنان مقداری عقب کشید. تنها دلیل سه گل خوردن استقلال در نیمه دوم خستگی بازیکنان بود. بازیکنان مصدوم ما می‌توانند در این فرصت دو هفته‌ای به شرایط بهتری برسند و سایر نفرات هم با تمرینات هوازی وضعیت جسمانی‌شان را بهبود بخشند. مطمئن باشید هیچ تیمی موفق نمی‌شود مگر اینکه بازیکنانش آمادگی جسمانی بالایی داشته باشند. حتی تعدد ستاره‌ها بدون داشتن آمادگی بالا هم نمی‌تواند موفقیتی برای یک تیم بیاورد.

حجازی در پاسخ به این سوال که آیا در بازیکنان استقلال در اوایل نیمه دوم مقداری ترس وجود نداشت، اظهار کرد: به هیچ وجه چنین چیزی نبود. خستگی بازیکنان تنها‌ترین عامل دریافت آن سه گل بود. اتفاقا این تیم سپاهان بود که در نیمه اول از بزرگی نام استقلال ترسیده بود و سه گل دریافت کرد. این تیم در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشت و بی‌مهابا روی دروازه ما حمله کرد.

حجازی در ارزیابی‌اش از تیم سپاهان به ایسنا گفت: سپاهان تیم پرمهره و بسیار خوبی است. وقتی اسامی بازیکنان نیمکت نشین این تیم را می‌دیدم دریافتم که آن‌ها یک تیم قدرتمند دیگر هم روی نیمکت‌شان دارند. وقتی فرصت بازی کافی به بازیکنانی چون یانوش، کاظمیان، جعفرپور، عنایتی نمی‌رسد و از جان واریو هم استفاده نمی‌کنند، بدین معناست که نیمکت فوق‌العاده‌ای دارند. این تیم با نفراتی که دارد قطعا باید قهرمان لیگ شود. آن‌ها بازیکنان قدرتمند فصل گذشته‌شان را حفظ کردند و چند بازیکن توانمند دیگر هم گرفتند.

رییس کمیته فنی باشگاه استقلال در رابطه با شعارهای هواداران این تیم علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان و برخی از بازیکنان گذشته استقلال که برابر این تیم بازی کردند، تصریح کرد: بالاخره تماشاگر می‌خواهد تیمش برنده باشد. بی‌شک اگر استقلال هم در اصفهان بازی کند، هواداران سپاهان تیم خودشان را تشویق کرده و علیه تیم حریف شعار می‌دهند. این یک چیز طبیعی است که در ورزشگاه‌های ما رخ می‌دهد. البته بنده به هیچ وجه شعارها و حرف‌های رکیک را قبول ندارم. بالاخره این بازیکنان و مربیان روزی در استقلال کار می‌کردند و نباید با شعارهای رکیک به آن‌ها توهین کنیم. این واقعا درست نیست و باید با برنامه‌های فرهنگ‌سازی از فضای استادیوم‌های ما حذف شود.

حجازی درباره‌ی اظهارات منصور پورحیدری درخصوص صحبت کردن با موبایلش روی نیمکت استقلال که شایعه شده بود او حین بازی با حجازی مدام در ارتباط است، خاطرنشان کرد: پورحیدری در این باره چیزی نگفت و من هم رفتاری شبیه او دارم. مگر همه چیز را باید گفت؟!   

www.isna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد